کمک خیر جوان عبدالعزیز ملکی به بیمارستان امیدوار اوز

در راستای خدمت رسانی در بحث درمان و ایجاد فضاهای مناسب و استاندارد جهت بیماران، مبلغ ۵ میلیارد ریال به ساخت ساختمان جدید الاحداث اورژانس و ای سی یو اهدا شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از ساسان پیرزاد، با پیگیری موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز در راستای خدمت رسانی در بحث درمان و ایجاد فضاهای مناسب و استاندارد جهت بیماران عزیز عبدالعزیز محمدامین ملکی (قوام) مبلغ ۵ میلیارد ریال جهت کمک به ساخت ساختمان جدید الاحداث اورژانس و ای سی یو اهدا نمودند.

یکی از اهداف والای موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز ساخت زیر ساخت های جدید که با این روش می توان در بحث تخصیص تجهیزات و  نیرو انسانی و متخصص از طریق دانشکده علوم پزشکی لارستان مسمر ثمر باشد.

موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز مراتب سپاس و قدردانی خود را از خیر جوانان و تمام خیرین عرصه درمان اعلام می دارد .


3 دیدگاه

  1. تشکر ویژه داریم از خیر عزیز و گرانقدر آقای ملکی

  2. تشکر. از جناب عبدالعزیز. ملکی

    خدا خیر. وبرکت به آقای. ملکی عطا فرماید. ایشان. فردی. علاقه مند. به زادگاه وشهرمان. اوز. هستند. اینشالله. دیگر. بزرگواران وخیران همشهری. همانند. ایشان به بخش. اورژانس. وای. سیو کمک. نمایند. تا هرچه زودتر. این ساختمان. تمام. شود وبیمارستان. اوز. تجهیز گردد. با تشکر. اوزی. ازشیراز

  3. زنده باد خیرین منطقه کاش خیرین به فکر مردم سالم هم بودند بخصوص خانواده هایی که بالای بیست سال است تلاش میکنند خانه دار شوند اما هنوز خانه دار نشدند و از مشکلات بی خانه ای رنج میبرند و غم و غصه شان باعث بیماری میشود که اگر اینگونه بود نیمی از بیماری ریشه کن میشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد