کمک ۲۷۵ میلیون تومانی خیرین در سه ماه دوم ۹۸ به بیمارستان

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز نیکوکاران در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۸ مبلغ ۲۷۵ میلیون تومان برای خرید تجهیزات غیر پزشکی به بیمارستان کمک کردند.

مجید حلاجی نماینده موسسه خیریه بیمارستان در این رابطه گفت: برای اقامتگاه بیمار با هزینه ای معادل ۲۰ میلیون تومان ۲ واحد سرویس بهداشتی با مساحت ۱۲ مترمربع توسط سهراب رفعتی و نقشه برداری سایت پلان و یوتی ام، بهسازی کلاس آمادگی زایمان و تعمیرات مطب با هزینه ای معادل ۲۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط عبدالحمید امیدوار و رنگ آمیزی یکصد متر مربع در پانسیون با هزینه ای افزون بر سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط هیات امناء انجام شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از ریاست بیمارستان، مدیر بیمارستان و اعضای هیات امنا و اعضای موسسه خیرین بیمارستان از خیرین و نیکوکاران تقاضا کرد که برای ارتقاء و بهبود کیفیت بیمارستان آنان را کماکان حمایت کنند.


2 دیدگاه

  1. خطاب به مسولین. وکارکنان. بیمارستان. اوز

    تنزل. بیمارستان. درجه. یک. اوز. به. درجه. ۲. چه. زمانی. جبران. میشود. مردم. انتظار. دارند که. بیمارستان. قدیمی. اوز. به. شرایط. گذشته. خودش. بر گردد. در ضمن. پس. از شهرستان شدن. باید به فکر. تشکیل. واستقرار. شبکه بهداشت. ودرمان. در شهرستان. اوز. باشید

  2. ابراهیم احمدی

    با سلام
    هیئت امنای بیمارستان ماهیانه حدود ۱۱ میلیون تومان بابت ماندگاری متخصصین رادیولوژی و جراح عمومی پرداخت می کند که ۶ ماه اول سال جا ی بالغ بر ۴۷ میلیون تومان پرداخت شده است. برای دستکاه اتو کلاو نیز ۱۵۵ میلیون تومان مساعدت کرده است. حدود ۱۰ میلیون تومان نیز برای تعمیر و تجهیز منازل پزشکان کمک کرده است. ضمنا با راه اندازی و افزایش سرمایه صندوق قرض الحسنه حدود ۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان از وام بدون سود این هیئت بهره مند شده اند که متاسفانه هیچ یک از این کمک ها در این گزارش منظور نشده است. با پیگیری هیئت امنا با آقای مجید حلاجی که به عنوان منبع خبر ذکر شده ایشان اعلام داشتند برای این گزارش با من هماهنگی نشده است. انتظار می رود در تدوین و انتشار این گونه گزارش ها واقعیات منتشر شود تا بتوان به گزارش اعتماد کرد.
    ***
    پسین اوز: این خبر در مورد تجهیزات غیری پزشکی است که سه ماهه اول ۹۸ آن قبلا و ۳ ماهه دوم ۹۸ اکنون درج شده است. در این مورد گزارش کتبی موجود است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد