کمیته امداد امام (ره) شهرستان اوز پیشگام در خدمات

کمیته امداد حضرت امام(ره) از ابتدای تاسیس در خدمت محرومان بوده است. خداوند هر بنده ای را دوست بدارد وی را در راس خدمتگزاری به مردم قرار می دهد.

به گزارش پسین اوز، محمد دهقان رئیس کمیته امداد حضرت امام(ه) شهرستان اوز در جلسه شورای اداری به مناسبت بزرگداشت روز احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه در دانشکده بهداشت گفت: در سال گذشته ۱۶۰۰ خانوار را تحت حمایت قرار داده و از اولین اداراتی بودیم که در سطح استان خدمات را هوشمندسازی کردیم.

 وی افزود: بیش از ۴۰ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است. دهقان با اشاره به ایجاد ۱۱۲ فرصت شغلی برای مددجویان در شهرستان اظهار داشت: که از مدت تاسیس کمیته امداد امام (ره) در اوز به این آمار بالا دست یافته ایم و قبل از آن که اوز به صورت بخش اداره می شده است با آن همه سال فعالیت فقط ۱۰۶ فرصت شغلی بوجود آمده بوده است.

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) اوز در بخشی از بیاناتش از تاسیس ۶ مرکز نیکوکاری که سه مرکز آن تخصصی است نام برد و گفت: در استان فارس ۱۰ مرکز برتر معرفی شدند ه اند که ۲ مرکز از اوز در این جایگاه قرار دارد.

وی مراکز برتر را: ۱- مرکز نیکوکاری حاج محمد زارعی ۲-مرکز نیکوکاری تخصصی خاتم الانبیا(ص) معرفی کرد. محمد دهقان در ادامه اظهار داشت: ۳۵ سری جهیزیه برای نوعروسان وابسته به کمیته امداد امام (ره) و همچنین ۸/۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به مددجویان داده شده است. در این رابطه ۷۳۰ بسته لوازم التحریر و ۲ هزار و ۶۳۰ بسته معیشتی توزیع شده و ۱۱۰ یتیم تحت پوشش داریم.

رئیس کمیته امداد امام (ه) شهرستان اوز از توزیع ۵۳۰ بسته بهداشتی خبر داد و گفت: در جریان سیل اخیر در بخش بیرم و شهرستان لامرد در کمک رسانی به سیلزدگان، کمیته امداد امام (ره) این شهرستان پیشگام بوده و توانست مواد غذایی و وسائل مورد نیاز در سه مرحله به آنان برساند.

دهقان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از نیکوکاران و مردم فرهنگی شهرستان اوز گفت: از ۱۴ تا ۲۱ اسفند به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است که از مردم، مسئولان و نیکوکاران شهرستان اوز طلب مساعدت داریم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد