گرامیداشت به سن تکلیف رسیدن دانش آموزان مجتمع آفرینش

دانش آموزان پایه سوم مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش به سن تکلیف رسیدن خود را با حضور دانش آموزان، اولیاء، مربیان، آموزگاران و مسئولان گرامی داشتند.

به گزارش پسین اوز، با حضور حاج شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه موقت شهر اوز، علی اصغر رضایی مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان آموزش و پرورش، اولیاء دانش آموزان، معلمان، مدیریت و معاونان آموزشگاه گرامیداشت به سن تکلیف رسیدن دانش آموزان پایه سوم برگزار شد.

امام جمعه موقت اوز گفت: دانش آموزان در این سنین وارد مرحله نوینی از زندگی شده که مسئولیت جدیدی به عهده آنان واگذار می شود و والدین نیز وظیفه دارند که این تغییر را مهم و نسبت به آن حساس باشند.

شیخ محمدصالح انصاری برای دانش آموزان و اولیاء آموزشگاه آرزوی موفقیت کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز نیز ضمن سپاسگزاری از مجتمع آفرینش گفت: مسئولیت پذیری در هر رده سنی تحولی نو و شگفت در زندگی انسان می شود.

علی اصغر رضایی این تغییر و تحول مهم را گرامی داشت. وی ضمن تبریک به دانش آموزان اظهار داشت امید است که زندگی اجتماعی و تحصیلی آنان قرین موفقیت باشد.

مدیر مجتمع آفرینش در این آیین ضمن تشکر از حضور مسئولان اظهار داشت: یادآوری هر نوع تغییر و تحول در زندگی تحصیلی و اجتماعی که به سوی تکامل و بهتر شدن است را باید ارج نهاد.

پروین دادستان یه سن تکلیف رسیدن دانش آموزان را گرامی و از اولیاء درخواست کرد که نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

این آیین با برنامه های متنوع سرود، قرائت قرآن، شعر خوانی، سوگند نامه و غیره همراه بود که در پایان لوح تقدیر و قرآن مجید به دانش آموزان پایه سوم اهداء شد و نماز جماعت ظهر به امامت حاج شیخ محمدصالح انصاری اقامه شد.


2 دیدگاه

  1. سلام جای برخی از مسؤولین در این مراسم بزرگ، خالی است. متاسفانه برنامه های آموزش و پرورش ضعیف هست

  2. اوزی. از سر. دلسوزی

    شهرستان های مجاور ما درحال ترقی وپیشرفت اقتصادی هستند. اما خبرهای اوز بیشتر ازین قبیل ها مثل جشن تکلیف بچه ها. ویا نمایشگاه نقاشی وووو….این مسایل است همین که ما عقب افتادیم وبرای کارهای اداری. وثبتی. ودرمانی. به. لار وگراش. میرویم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد