گرامیداشت سالگرد کانون فرهنگی

علی تیرزن: به مناسبت گرامیداشت سالگرد کانون فرهنگی نمایشگاههای کتاب، آسیب های اجتماعی و دستاوردهای علمی دانش آموزان در اوز افتتاح شد.

بدین مناسبت با شعار یاری گر هم باشیم نمایشگاه های کتاب، آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دستاوردهای علمی دانش آموزان منطقه اوز تحت عنوان طرح جابربن حیان و صنایع دستی در کانون فرهنگی تربیتی شهید راستگو اوز افتتاح شد.

در آئین افتتاح این نمایشگاه ها که در سالن الزهرا برگزار گردید پس از تلاوت قرآن کریم، محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه اوز از دست اندرکاران برگزاری هفته کانون فرهنگی در اوز تقدیر کرد و اجرای طرح جابربن حیان را یکی از بهترین طرح های فعالیت های دانش آموزی دانست و اظهار داشت: که این طرح به دانش آموزان این امکان را می دهد که آنچه در مدرسه به صورت تئوری آموخته می شود در قالب آزمایشات تجربی بیاموزند و ماهیت آموخته های علمی خود را به صورت علمی تبین و به مرحله اجرا در آورند که نام این طرح از دانشمند بزرگ ایرانی جابربن حیان گرفته شده است. در ادامه این مراسم دانش آموزان مدرسه دخترانه خضری سرود وطنم ایران را به خوبی اجرا کردند.

پایان بخش این مراسم افتتاح نمایشگاهی بود که در سالن کانون فرهنگی شهید راستگو اوز برپا بود. این نمایشگاه ها که به مدت یک هفته در کانون فرهنگی اوز دائر خواهد بود با همکاری مسئولین کانون فرهنگی شهید راستگو، کانون فرهنگی حضرت معصومه، موزه مردم شناسی اوز و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز برگزار شده است.

شایان ذکر است از ۳۰ بهمن ماه تا هفته اول اسفندماه هر سال به نام هفته سالگرد کانون فرهنگی تربیتی کشور نامگذاری شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد