گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز در اراضی مرتعی بذرمحبت کاشتند

*گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز در اراضی مرتعی بذرمحبت کاشتند*
علی تیرزن / در هفته اول دی ماه سال جاری گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز با تلاش وصف ناپذیر خود در کوههای غرب شهر بذرکوهی کاشتندو نشان دادند همچنان پیشتازان عرصه حمایت از محیط زیست و طبیعت هستند.


در پی فراخوان مدیران گروه دوستداران بهداشت محیط زیست اوز جمعی از علاقمندان در حرکتی هماهنگ در راستای گسترش فرهنگ درختکاری و حفاظت از مراتع و توجه به پوشش گیاهی منطقه در تپه های مشرف به دانشگاه پیام نور معروف *به تنگ خودو* اقدام به کاشت بذرکوهی نمودند.
در این برنامه بانشاط نزدیک به یکصدتن از اعضای گروه دوستداران بهداشت محیط زیست اوز از زن و مرد ، کوچک و بزرگ شرکت داشتند که در پایان در فضای زیبای طبیعت با آش و میوه که توسط خانم بانو میرزاده ، ریما و بلقیس کامیاب وبا همکاری احمدقائدی، عبدالرحمن جنیدی تهیه شده بود پذیرای شدند.
شایان گفتن است انجمن گروه دوستداران بهداشت محیط زیست اوز تشکلی غیر انتفاعی ، غیر سیاسی و غیر دولتی با ساختار مردم نهاد است که در چارچوب قوانین و مقررات کشورو حقوق شهروندی درجهت پاسداری از محیط زیست و ارتقای سطح عمومی فرهنگ و بهداشت جامعه و ارائه پیشنهادات اصلاحی و انتقادمنصفانه از اقدامات غیراصولی فعالیت می کند .


2 دیدگاه

  1. لطفا دوستداران طبیعت توضیحی در مورد نام و مشخصات بذر گیاه یا بوته یا درخت را بدهند تا دیگران خوانندگان هم اشنائی پیدا کنند و در شهر و روستا و دیار خودشان به اینکارهای خداپسندانه محیط زیست وپاسداری از آن را ادامه دهند

  2. شهروند اوز. وکمبود. ادارات. مورد نیاز مردم

    این کارها. خیلی خوب. است. تبریک می گویم. اما. انتظار. داریم که یک. گروه. در اوز. تشکیل شود که مرتبا از مسولین سهر. وبخش. در باره کارهای. مهم مثل. ارتقا. والخصوص. تاسیس. ادارات. مورد نیاز مردم. مانند. ثبت اسناد. دادگاه. وپلیس ۱۰و. محل. استقرار. نمایندگی. میراث فرهنگی. و…….. بخواهند که با جدیت بیشتر انرا دنبال کنند. ومردم. را خیلی. شفاف. در جریان. قرار دهند. تا. برای. استقرار. این. ادارات. چاره. جویی شود. اخر. چرا باید این. ادارات. در مناطق خیلی کوچکتر. از اوز. دایر. باشند. اما. در اوز. مردم. برای کارهایشان. مجبور. رفتن به. لار. وگراش. باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد