گفتار مسئولان در آیین تودیع و معارفه مدیران جهادکشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اوز

آیین تودیع و معارفه مدیران جهادکشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اوز با حضور معاونان اداره کل منابع طبیعی و سازمان جهادکشاورزی استان در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، حسین وطن دوست نخستین مدیر جهادکشاورزی با انتقال به شیراز جای خود را به اسماعیل قاسمی و بهنام محمدپور نخستین مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری  با انتقال به کوهچنار جای خود را به داریوش رسولی داد.

*مدیران در این آیین چه گفتند؟

۱-سینا آقایاری معاون فرماندار و دبیر جلسه به طور مختصر هدف از برگزاری نشست را برشمرد.

۲-حسین وطن دوست مدیر سابق جهادکشاورزی اوز: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ معارفه شدم حالا ۲۹ آبان ۱۴۰۱ تودیع می شوم، به عنوان نخستین مدیر و برای راه اندازی اداره کار سختی در پیش داشتم، ۷۰۰ مورد تخریب ساخت و ساز غیرمجاز انجام دادم، نهاده ها را با تاسیس شرکت های تعاونی مستقل کردم، دفتر نظام مهندسی کشاورزی تاسیس شد. در دوران کوتاه مدت مدیریت من ۴ رئیس سازمان تغییر کرد، از همه مردم، مسئولان، امام جمعه و فرمانداران کنونی و سابق سپاسگزاری می کنم. وی در پایان دچار احساسات شد و از جلسه بیرون رفت.

۳-بهنام  محمدپور مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری اوز: ۲ سال در خدمت مردم بودم و قضاوت عملکرد با مردم اوز است. حفظ منابع طبیعی در سرلوحه کارم بوده است. یاد و خاطره مردم پیوسته در ذهنم است. در ۲۱ آبان به عنوان مدیر منابع طبیعی شهرستان کوهچنار معارفه شده ام. از همه مردم فرهنگ پرور اوز خداحافظی می کنم.

۴-محسن محمدی صفری معاون توسعه و مدیریت و منابع جهادکشاورزی استان فارس: مهم نیست چه سمتی داشته باشیم، مهم خدمت به مردم است. شهرستان اوز منطقه کم آب است. بنابراین سعی شود کشت کم آب ترویج یابد، کشاورزان را باید دریابیم. دکتر اسماعیل قاسمی نیروی با تجربه بومی و فعال است. امید است با وی همکاری شود.  

۵-ایاز معزز معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس: برای حفظ، احیاء و بهره بردای از منابع طبیعی باید بستر سازی شود. سرلوحه ما خدمت و رفاه مردم است. فرهنگ و ادب مردم اوز بر هیچ کس پوشیده نیست. سنددار کردن زمین در برنامه ماست.

۶-حسین روانشاد رئیس دادگستری اوز: جهاد و منابع طبیعی باید نیروی حقوق دان قوی داشته باشند تا حق مردم و دولت ضایع نشود. بین جهاد و منابع طبیعی لازم است هم صدایی باشد. من و ادارات یاد شده برای صیانت اراضی تلاش خواهیم کرد. بهانه عدم وجود نیرو پذیرفتنی نیست. اگر نیرو ندارید مسئولیت را از اول نپذیرید. زحمات وطن دوست و محمدپور در راه اندازی ادارات جدید قابل تحسین بوده است.

۷-محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز: امید است حضور این دو نیروی جدید باعث تحول شود. نوسازی مدیریت لازم و هدف آن خدمت به مردم است. تغییر و تحول در بخش کشاورزی لازم است. زمین هائی واگذار شده است ولی اقدامی در آنها صورت نگرفته. لازم است این زمین ها به دولت برگردانده شود.

 

۷-اسماعیل قاسمی مدیر جدید جهادکشاورزی: با نیت کار و همدلی با مردم و مسئولین این پست را قبول کردم. در چارچوب قانون و مقررات در خدمت همه هستم. از همه یاری می طلبم.

۸-داریوش رسولی مدیر جدید منابع طبیعی و آبخیزداری: به دنبال توسعه پایدار هستم. اوز دارای ۱۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی است. بنابراین ۴ نیروی حفاظتی لازم است. از مردم و مسئولان تقاضای همکاری دارم.


2 دیدگاه

  1. کشاورز از روستای هود

    ادارات کشاورزی. ومنابع طبیعی در شهرستان اوز دارای نیرو وچارت سازمانی مناسب نیستند و تاکنون هم نتوانستند فعال ودرحال پیشرفت و توسعه باشند امید است مسولان جدید. تحولی. ایجاد نمایند

  2. وضع کشاورزی باید سرو سامان بگیرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد