۱۹۰ میلیارد و و ۶۷۰ میلیون تومان برای زلزله زدگان اوز

هیات وزیران مبلغ ۱۹۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان برای کمک به زلزله زدگان اوز تصویب کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از دفتر نماینده مجلس، هیات وزیران در جلسه مورخه چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ با اختصاص مبلغ ۱۹۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان پیشنهادی از سوی وزیر کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه موافقت کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور که در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ به اتفاق مدیران بحران کشوری، استاندار فارس و حسین زاده نماینده مردم در مجلس از مناطق زلزله زده اوز بازدید و مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان برای کمک به زلزله زدگان پیشنهاد کرد که هیات دولت با اندک تغییراتی با مبلغ ۱۹۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان موافقت کرد.

مردم و زلزله زدگان شهرستان اوز ضمن قدردانی از وزیر کشور، سازمان برنامه و بودجه، استاندار فارس و سایر مسئولان استانی و کشوری و مسئولان شهرستان اوز ابراز امیدواری کردند که هر چه سریع تر این کمک ها و تسهیلات در اختیار آنان قرار داده شود تا بتوانند به زندگی و آسایش خویش برسند.

گفتنی است که جزئیات چگونگی کمک های بلاعوض و تسهیلات به زلزله زدگان شهرستان اوز بطور مفصل در فصلنامه پسین اوز شماره ۶۱ و گزارش خبری مورخه شنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۲ درج  شده است.


1 دیدگاه

  1. مااوزی ها هم تا حدودی ناشکر وناسپاس شده ایم به این دلیل که هیات های استانی وملی که از شهر اوز پس از زلزله بازدید کرده اند به همت نماینده ی محترم وتلاش ها وپیگیری های ایشان بوده ولی حتی در این خبر از وی تشکر نشده است.حالا چرا؟ الله اعلم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد