۲۰ مورد تذکر فرماندار به مسئولان در شورای اداری

به گزارش پسین اوز؛ شورای اداری شهرستان با حضور روسای ادارات، اعضای شوراها، دهیاران، بخشداران، روحانیون، اصحاب رسانه با تلاوت قرآن توسط شیخ عبداله منصوری و پخش سرود جمهوری اسلامی و کلیپ ایثار و شهادت در ساعت ۵/۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۵ مهر ۹۹ در تالار دانشکده بهداشت آغاز شد.

صفدر منشی معاون فرماندار و سرپرست بخشداری بیدشهر به عنوان مدیر جلسه با عرض تسلیت اربعین حسینی و تبریک سالگرد ارتقاء و هفته ناجا از میزبانی دانشکده بهداشت تشکر و اهداف جلسه را برشمرد. شیخ محمدصالح انصاری مدیر مدرسه علوم دینی امام شافعی اوز با دسته بندی انسان ها ۱-کسانی که نفع و ضرر ندارند ۲- فقط ضرر می رسانند ۳- نافع بوده و منشا خیر و برکت هستند گفت: قرآن کریم می فرماید: انسان ها برای همدیگر آزمایش می شوند و صبوری انسان می تواند از آزمایشات سربلند بیرون آید. فرزاد شریفی مدیر دفتر نماینده مجلس گفت: دکتر حسین زاده بابت لغو برنامه هایش عذرخواهی کرده است و روز روستا و عشایر را گرامی می داریم و امید داریم حل مشکلات قابل لمس برای مردم باشد. سرهنگ سلمانپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج پس از تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس و ماموریت های بسیج در داخل و خارج از کشور گفت: قصد ما تشکیل و ترویج بسیج انقلابی اهل سنت شافعی مذهب است. نازنین رضائی سرپرست بهداشت و درمان نیز به تشریح عملکرد سه ماهه خویش را بازگو و اظهار داشت: مهمترین اقدامات ما راه اندازی آزمایشگاه ازدواج را با همکاری خیر و با هزینه ۸۰ میلیون تومان است. پایگاه بهداشتی درمانی امام علی (ع) را ویژه اتباع بیگانه شده و ان شاالله با همت خیر محترم شبکه بهداشت و درمان ساخته می شود و مرکز نمونه گیری کرونا دائر شده و اجساد فوت شدگان کرونا در آرامستان مخصوص دفن می شوند. رضائی مدیر آموزش و پرورش اوز اظهار داشت آموزش تعطیل بردار نیست و از ۱۵ شهریور سال تحصیلی آغاز شده و تمامی مدارس دستگاه ضدعفونی کننده دارند. طرح کوچ اجرا شده و مشکل بزرگ ما در بعضی مناطق نبود اینترنت و نداشتن گوشی هوشمند برای دانش آموزان است. سینا آقایاری بخشدار مرکزی بر روی طرح هادی روستا ها تکیه کرد و گفت: بهتر است بازنگری شود. از دهیاران درخواست ارسال گزارشات تخلفاتی نمود و به اقدامات انجام شده در مورد آب را توضیح داد و از همکاری خیرین و مردم در فیشور تشکر کرد. صفدر منشی سرپرست بخشداری بیدشهر با اشاره به اینکه فقط مدت ۲۰ روز است که سرپرستی بخشداری را عهده دار است گفت: در این مدت اقدامات برجسته در بخش نوپای بیدشهر انجام شده است و در جلسه شورای اداری آینده مسئول کم کار معرفی می کنم. پس بهتر است همه پای کار باشیم. فرماندار آخرین سخنران نشست اداری بود که از مقام معظم رهبری، هیات دولت، ریاست جمهوری و دکتر رحیمی و معاون ایشان برای تلاش در ارتقاء اوز تشکر کرد. و با اشاره به هفته ناجا گفت: در شهرستان پلیس هوشمند را داریم که از آنان تشکر می شود و از منادیان وحدت در جنوب به نیکی یاد کرد.

 وی در ۲۰ مورد به مسئولان تذکر داد: ۱- کرونا را جدی بگیرید ۲- ارباب رجوع ولی نعمت هستند تکریم آنان لازم است ۳- در جلسات شورای اداری و فرمانداری حتماً خودتان شرکت کنید ۴- یک روز قبل مرخصی و ماموریت را کتباً اعلام کنید. ۵- ملاقات چهره به چهره با مردم داشته باشید. ۶- اعتبارات را به مردم اعلام کنید ۷- از حالا برای بزرگداشت دهه فجر برنامه ریزی کنید ۸- انتزاع شدیم تا مستقل باشیم پس مستقل فکر کنید ۹- از نیروی بومی متخصص و تحول گرا استفاده کنید ۱۰- بانوان در شهرستان فعال هستند آنان را در پست های مدیریتی به کار گیرید. ۱۱- تکریم خیرین وظیفه همه است ۱۲- با زمین خواران برخورد سخت کنید ۱۳- فصل سرما و بارندگی در پیش است باید بازدید و اقدام شود. ۱۴- ادارات را به سیستم ایمنی و حفاظتی مجهز کنید. ۱۵- ادارات به سامانه دولت متصل کنید ۱۶- از ظرفیت رسانه های مجوزدار بهره مند شوید۱۷- از مشاوران جوان و بانوان فرمانداری در کمک به مشکلات مردم استفاده کنید. ۱۸- بخشداران از طرف من اختیار تام دارند تا برای جلوگیری از تخلفات اقدام کنند. ۱۹- عملکرد خود را مرتب به فرمانداری گزارش دهید ۲۰- مسائل مهم و امنیتی را برای طرح در شورای تامین گزارش دهید.

علی اصغر علی پور در پایان اظهار داشت درجه شهرک صنعتی را افزایش خواهیم داد. کمیته امداد امام در ۱۵ شهرستان استان فارس وجود ندارد ولی به زودی در اوز تاسیس می شود.

جلسه در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه به پایان رسید.

 


2 دیدگاه

  1. شهروند پیگیز

    دادگاه ثبت اسناد ومنابع طبیعی در همه شهرستانها وجود دارند اما در اوز وجود ندارد

  2. قابل تو جه مسولین

    درشهرستانهای مجاور وهم چنین بخشهای جویم بیرم و اشکنان کمیته امداد مستقر میباشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد