۲۱ شعبه، آرای مردم شهرستان اوز را اخذ می‌کنند

 ۲۱ شعبه آرای مردم شهرستان اوز را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اخذ می‌کنند.

 به گزارش پسین اوز، فرماندار شهرستان اوز در بیست و نهمین نشست خبری اعضای خانه مطبوعات و رسانه شهرستان اوز گفت: با تشکیل هیات اجرایی انتخابات و تعیین حوزه‌های اخذ آرا به پیشواز یک انتخابات سالم و با نشاط در روز ۱۱ اسفند ماه سال جاری می‌رویم.

 محمد محمدی افزود: برای رفاه حال اهالی شهرستان و دسترسی آسان مردم به حوزه‌های اخذ آرا سعی در کارشناسی محلات مختلف کرده و در نهایت با تصویب هیئت اجرایی ۲۱ شعبه در شهرستان برای اخذ آرای مردم تعیین گردید. محمدی با اشاره به اینکه ۷ شعبه ثابت، ۲ شعبه سیار شهری، ۹ شعبه ثابت روستایی و ۳ شعبه سیار روستایی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آرا مردم را اخذ می‌کنند گفت: شعب سیار شهر اوز در شرق و غرب اوز فعالیت خواهند کرد. وی اضافه نمود که حوزه سیار غرب، مناطق چاه عالی، هنرستان، دانشگاه پیام نور، چدرو، برزگو، دشته و غیره و حوزه شرق مناطق کنار سبز، دانشگاه آزاد، تاگزو، معلم کثیر، زندان، تاگارمه، برکه شکسته و غیره را پوشش می‌دهد.

 فرماندار در ادامه گفت: ۹ روز قبل از رأی‌گیری اسامی دقیق شعب با نشانی کامل در روستاها، بخش ها و شهرها آگهی خواهد شد.

 بدیهی است در شهر اوز حوزه‌های: ۱- دبستان بدری ۲- دبستان حق شناس ۳- دبستان خوشابی ۴-آموزشگاه امیری نژاد ۵-دبستان زارع به صورت حوزه‌های ثابت اخذ رای فعالیت می‌کنند.

 عوامل اجرایی حوزه‌ها تعیین شده‌اند که دو شعبه آن دارای ۷ نفر عوامل اجرایی و بقیه ۵ نفره هستند. عوامل اجرایی از افراد دانشجو، دانش آموز، جوانان و رای اولی‌ها استفاده شده است و سعی می‌شود کلاس آموزشی در هفته آینده برای آنان برگزار گردد.

 فرماندار شهرستان اوز درباره مدرک رای دهندگان گفت: تمام شهروندان می‌توانند با ارائه شناسنامه یا کارت ملی یا گواهینامه رانندگی یا گذرنامه و یا کارت پایان خدمت در شعب اخذ رای حاضر و رای بدهند.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اوز در پایان گفت: ما آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط را در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ داریم و این را باید بدانیم که اگر ما انتخاب نکنیم دیگران انتخاب می‌کنند. لذا از آحاد مردم شهرستان اوز و بخش‌های مرکزی و بیدشهر تقاضا داریم در انتخابات پیش رو مشارکت فعال داشته باشند.


2 دیدگاه

  1. شهروند اوز ودفتر پلیس ۱۰+

    اینشالله در ایام. دهه انقلاب. در ۲۲ بهمن. ایستگاه هواشناسی. ودفتر پلیس ۱۰+. در اوز. افتتاح شود. تا مردم. از رفتن. به. لار وگراش. برای. کارهای. پلیس ۱۰+. راحت. شوند

  2. شهروند. اوز. وانتخابات. اتی

    به نظر بنده حقیر. ۲ عامل درافزایش شور. وشوق. انتخابات. در شهرستان. اوز. موثر. است ۱-تایید شدن. یک نفر کاندید. بومی. اوز ۲-استقرار. ادارات. ونهادهای. دولتی. در شهرستان. که باعث افزایش. اعتماد عمومی مردم. میشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد