۲۶۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعتبارات سال ۱۴۰۰شهرستان اوز

کمیته برنامه ریزی شهرستان اوز به ریاست فرماندار و با هدف پیگیری اعتبارات مصوب سال ۱۴۰۰ در فرمانداری تشکیل جلسه داد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، کمیته برنامه ریزی شهرستان در تاریخ ۲۱ فروردین در تالار فرمانداری برگزار شد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز در این نشست گفت: کمیته برنامه ریزی اعتبارات یکی از مهم ترین و موثرترین کمیته های توسعه و رشد شهرستان محسوب می شود.

وی بر فعالیت بیشتر روسای ادارات و دستگاههای اجرائی در جذب اعتبارات درون سازمانی و وزارتخانه ای تاکید کرد و اظهار داشت: روسای دستگاه های اجرایی و ادارات مکلف به ارائه گزارش درخصوص جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ هستند.

در این کمیته اعلام شد که جمع اعتبارات دولتی از منابع ۳ درصد نفت و گاز، تملک دارائی، استانی، توازن و غیره در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۶۰میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بوده است که تاکنون ۸۴ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال اختصاص یافته است.


2 دیدگاه

  1. مسولین ارشد. در اوز توجه فرمایند

    متاسفانه درسال قبل تاکنون یک سوم اعتبارات مصوب دولتی در اوز توسط ادارات جذب شده است واین مبلغ برای یک شهرستان جدید بسیار کم است لازم است فرمانداری محترم آنرا مدیریت نمایند تا ارگانهای دولتی در اوز آنرا جذب و ادارات خود را توسعه دهند تا بتوانند خدمتگذار مردم باشند در ضمن استقرار سایر ادارات هم. در افزایش بودجه واعتبارات شهرستان موثر است که مسولین ارشد در اوز باید آنرا به سر انجام برسانند

  2. اولا این مبلغ برای شهرستان نو پا چون اوز کم است در ثانی مبلغ تخصیص یافته نیز نا چیز وآنها معلوم نیست جذب شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد