۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیرات بیمارستان امیدوار اوز

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس برای تعمیرات بیمارستان امیدوار اوز ناشی از زلزله اخیر، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از وبدا لارستان، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از تخصیص اعتبار وعده داده شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس خبر داد.

محسن سلمان پور گفت: پس از وقوع زلزله ۷/۴ ریشتری شهر اوز در شامگاه ۲۷ مرداد سال جاری و خرابی های ناشی از این واقعه با پیگیری های انجام شده و اقدامات سریع در راستای تعمیرات و بازدید احمد وحیدی وزیر کشور از شهر اوز و بیمارستان امیدوار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس کتباً اعتبار وعده داده شده به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور برای تعمیرات بیمارستان امیدوار اوز به دانشکده اعلام کرد.

 


2 دیدگاه

  1. از کارکنان. بیمارستان. اوز

    مردم اوز. امیدوارند که همه این مبلغ را در بیمارستان. خرج. نمایند شاید مشکلی از این. بیمارستان کمتر. شود متاسفانه بیمارستان. با. سابقه. اوز به علت نداشتن. امکانات وتجهیزات. کافی بیماران. را روانه. لار وگراش. میکنند ومردم. اوز. ازین. جهت. گلایه مند. هستند

  2. از کارکنان. بازنشسته. بیمارستان. اوز

    بیمارستان. اوز فاقد. بخش. مراقبت. های. ویژه (icu. است وبخش. مهم سی. تی. اسکن. هم. ندارد. بنابراین بیماران. مجبورند. بروند. گراش. ولار. واین باعث. شده. است. که بیمارستان. درآمد. نداشته. باشد. باید. مسولین. در اوز. فکری. بکنند. تا بیمارستان. قدیمی. اوز. ازین چرخه خلاص. شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد