۴ طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در لارستان به بهره برداری رسید

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و فرماندار ویژه لارستان؛

۴ طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در لارستان به بهره برداری رسید

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و فرماندار ویژه لارستان؛ چهار طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در لارستان به بهره برداری رسید.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار، دکتر رضایی معاون عمرانی استانداری فارس، دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان خنج و گراش، دکتر بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، ائمه جمعه بیرم و صحرای باغ، بخشداران، مسئولین، پزشکان، معتمدین خیرین و قشرهای مختلف مردم، ۴ طرح بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰  میلیارد ریال در لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

 اولین طرحی که وزیر بهداشت آن را افتتاح نمود، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد سید عبدالرحیم هاشمی زاده بود که با زیربنایی ۵۲۶۰ متر مربع در ۳ طبقه با کاربری درمانی، آموزشی، پژوهشی، و تحقیقاتی توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان با مشارکت بنیاد نیک اندیشان هاشمی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

در ادامه دکتر نمکی آشیانه بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان را نیز افتتاح کرد.

این طرح با زیربنای ۳۰۴ متر مربع با اعتبار چهار میلیارد ریال توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان ساخته شده است.

بازسازی بخش داخلی بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان نیز سومین طرحی بود که با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بازسازی این طرح توسط خیر خانم محبوبه یزدی با مشارکت دانشکده علوم پزشکی هزینه گردیده است.

 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سپس ساختمان کتابخانه و سالن مطالعاتی دانشکده پرستاری حضرت زینب سلام الله علیها لارستان نیز کلنگ‌زنی نمود.

 این طرح قرار است در دو طبقه با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به همت خیر آقای حاج محمود نراقی ساخته شود.

در ادامه وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی در جمع مسئولین، خیرین و معتمدین شهرستان در سالن آمفی تاتر بیمارستان امام رضا (ع) لارستان حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم همچنین فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار، نماینده مردم لارستان خنج و گراش، رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان و مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی نیز مسائل و مشکلات و درخواست هایی را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از خانواده مرحومین عالیان و بیات نیا دو پرستار لارستانی که اعضا بدن خود را به دیگر بیماران نیازمند هدیه کرده بودند، نیز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی در پایان سفرش به لارستان از بیمارستان امام رضا(ع)، مجموعه ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان و همچنین مرکز درمان سرطان حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام این شهرستان که توسط زنده یاد حاج محمد علی صالح پور احداث شده است ؛ بازدید و دستورات لازم در تسریع ساخت این طرح ها را صادر کرد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد