۷۵۰۰ دانش آموز سال تحصیلی جدید را در منطقه اوز آغاز کردند

به گزارش پسین اوز صبح امروز آئین نمادین آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در آموزشگاه دخترانه خوشابی با حضور داشن آموزان، فرهنگیان و مسئولان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و ابراز داشت امروز روز دانش پژوهی و معرفت و جوانان و سربازان گمنام نامگذاری شده است. محمدرضا رضائی افزود: در آموزش و پرورش کار را باید از ابتدائی شروع کرد و بنیان آموزش و پرورش از پیش دبستانی و دبستانی شروع می شود. رضائی با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش اوز در مقایسه با ۵۹ منطقه فارس اظهار داشت ۱۲ رتبه نسبت به سال پیش بالاتر آمده ایم و وضعیت دانش آموزان در کنکور سراسری دانشگاه ها نیز موفقیت آمیز بوده است.

محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز نیز با بیان اینکه شهدای گرانقدر کشورمان دانش آموخته مدارس و اکثراً دانش آموز بوده اند گفت: تفکر خلاقانه و تفکر نقادانه در حل مسئله ضروری است که باید دانش آموزان به آن روی آورند.

در پایان احراری مدیر آموزشگاه از حضار تشکر کرد و زنگ مدرسه توسط پیشکسوت آموزش و پرورش محمد صدیق پیرزاد و حاج آقا عدالتی به صدا در آمد و ۷۵۰۰ دانش آموز منطقه اوز به کلاس های درس رفتند.


2 دیدگاه

  1. لازم به ذکر است که اقای رضایی گفتند نسبت به سال ۹۳ ما ۱۲ رتبه ارتقا داشتیم نه نسبت به سال قبل .
    و این که شما جوری نوشتین که انگار سال قبل اوز رتبه ۵۹ بوده و الان با ۱۲ رتبه ارتقا شدیم ۴۷
    چرا خبر رو نصفه و نیمه مینویسید

  2. به نظر من لازم بود امسال مراسم بازگشائى در یکى از روستاها بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد