۷ بسته حمایتی از بازنشستگان

 به گزارش پسین اوز، و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برقراری ۷ بسته حمایتی برای بازنشستگان خبر داد.

برپایه این گزارش: ۱-هر سال برای خرید کالاهای اساسی در کارت حقوق بازنشستگان سه دوره کیف پول اعتباری که هر بار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد تهیه شده است تا بازنشستگان از فروشگاه های زنجیره ای رفاه خرید کنند. ۲-دومین بسته تخفیف از فروشگاه های کفش ملی که امکان خرید با ۱۲ درصد تخفیف می باشد. ۳-سومین بسته امکان خرید ار فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با ۳/۵ درصد تخفیف است یعنی بازنشستگان در صورت تمایل خرید از فروشگاه های افق علاوه بر تخفیف فروشگاه از ۳/۵ درصد تخفیف بازنشستگی نیز برخوردار می شوند. ۴-چهارمین بسته تخفیف محصولات پگاه به میران ۲۱/۵درصد که باز در فروشگاه های افق کوروش صورت می گیرد. ۵-تخفیف در بیمه نامه های بیمه ملت است که در این بسته تخفیف و تقسیط صورت می گیرد که اگر بازنشستگان بخواهند قسطی باشد یکساله است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. بنابراین بازنشستگان محترم برای تمدید انواع بیمه نامه های خودرو، عمر، آتش سوزی و غیره به شعبه بیمه ملت در شهرستان ها مراجعه و اقدام کنند.

۶-تخفیف در استفاده از هتل های جهانگردی و ایرانگردی است که اگر نقد پرداخت شود. ۵۰ درصد و اگر قسطی باشد ۳۵ درصد تخفیف می گیرند.

۷-امکان خرید لوازم خانگی در دو نوع اعتبار ۳۰ یا ۵۰ میلیون تومانی بسته به مانده حقوق افراد است که نصب و حمل آن تا منزل رایگان بوده و کارمزد آن ۱۰ درصد و در مدت یکسال از حقوق بازنشستگان کسر می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد