۷ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت آثار تاریخی لارستان

به گزارش پسین اوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شورای اداری لارستان گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون گردشگر در دنیا وجود دارد و گردشگری سومین بخش اقتصادی جهان است که حجم بالائی از درآمدهای کشور را تشکیل می دهد. دکتر علی اصغر مونسان با بیان اینکه در استان فارس ۲۵۰ طرح در حوزه گردشگری در حال اجراست گفت: ۲۴ هتل در این استان در حال ساخت است.

وی اضافه کرد که ۷ میلیارد تومان برای مرمت بناهای تاریخی لارستان اختصاص یافته است و مردم لارستان تقاضا دارند که بازار قیصریه لار ثبت جهانی شود که ما آن را در نوبت قرار خواهیم داد.


3 دیدگاه

  1. وعده ووعید تقسیمات کشوری در فارس

    علی اکبری نماینده شیراز در روز سه شنبه در صحن علنی مجلس به وزیر کشور در باره تقسیمات کشوری در فارس تذکر داد وگفت که تقسیمات کشوری فارس فقط به وعده ووعید تبدیل شده وخواستار اقدام عملی در این خصوص شد ایشان از ارتقای زرقان به زودی درخواست نمود که زرقان شهرستان شود این خبر بوسیله خبر گذاری خانه ملت گزارش شده است

  2. ننوشتید سهم اوز ومنطقه اوز چه مقدار از این تعلق میگیره ما هم به اندازه کافی میراث فرهنگی داریم که احتیاج به مرمت و باز سازی دارد .چرا کلی مینویسید چرا باید همش کمک های مردمی باشد بالاخره دولت داره کمک میکنه اما جزییات گفته نمیشه….

  3. همشهری دلسوز

    معتقد هستم بخشی از بودجه تخصص یافته سهم اوز ۳در نظر گرفته شود تا نسبت به بازسازی برکه سلفی و ساباط اوز و کاروانسرای اوز اختصاص داده شود تا مردم اوز احساس کنند مراکز تاریخی اوز مورد توجه دولت نیز میباشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد