یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار به شهرداری اوز اختصاص یافت

مبلغ ۸ میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان اعتبار برای توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل شهری و تکمیل معابر شهری به ۱۳ شهرداری در شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج اختصاص یافت.

 به گزارش پس اوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با پیگیری‌های حسین حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج مبلغ ۸ میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان از سه منبع برای ۱۳ شهرداری، ۴ شهرستان به شرح زیر اختصاص یافت.

۱- مبلغ ۹۲۶ میلیون تومان به شهرداری لار ۲- مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به شهرداری لطیفی ۳- مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به شهرداری عمادشهر ۴- مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به شهرداری دهکویه ۵- مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به شهرداری خور ۶- مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به شهرداری بنارویه ۷- مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به شهرداری جویم ۸- مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به شهرداری بیرم ۹- مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان به شهرداری اوز ۱۰- مبلغ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان به شهرداری خنج ۱۱- مبلغ یک میلیارد و ۳۹ میلیون تومان به شهرداری گراش ۱۲- مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان به شهرداری محمله ۱۳- مبلغ ۶۷۰ میلیون تومان به شهرداری ارد  اختصاص یافت.

گفتنی است ۵۱ درصد این مبلغ از محل اعتبارات تو‌از، ۳۹ درصد از محل اعتبارات نفت و گاز و ۱۰ درصد از محل اعتبارات استانی تامین شده است. میزان اختصاصی برای هر کدام شهرداریها توسط سازمان برنامه و بودجه فارس و طبق طرح های تعریف شده است. پیگیری برای اخذ بودجه توسط شهرداری‌ها از طریق سازمان برنامه و بودجه فارس است.


1 دیدگاه

  1. کمک به شهرداری اوز

    خیر خوبی برای شهرداری اوز. است البته اگر این مبلغ از طرف دولت داده شود ودر حد قول و عده ووعید نباشد به نظرم باید برای میدان دانشگاه پیام نور هزینه شود زیرا خیلی طولانی شده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد