گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز، سرهنگ سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در سخنرانی خود پیش از خطبه های نمازجمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامی داشت این هفته و یاد و نام شهدا و امام شهدا نسبت به تبیین چرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: یکی از اصلی ترین ثمره گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دشمن شناسی است.

فرمانده سپاه اوز در ادامه گفت: دشمنی که تا ما حول محور حق و الله باشیم دشمنی خود را ادامه می دهد و تا دشمن است جهاد هم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با توکل بر الله متعال و با تبعیت از رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و حضور پر شور و حماسی ایثارگران، عزت و استقلال و امنیت را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

سرهنگ سلمانپور در خصوص دشمنی دشمنان نظام افزودند: اما دشمن دست از دشمنی خود نکشیده و در هر زمان و مکان دشمنی خود را به شیوه های گوناگون بروز می دهد  و باز ایثارگرانی در میدان دفاع‌ از کیان اسلامی و مردم عزیزمان در حال جهاد هستند هر چند که در برخی مواقع مورد بی مهری نیز قرار بگیرند و مظلوم هم واقع شوند.

وی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور گفت: شهیده ناهید فاتحی کرجو، این دختر ۱۷ ساله کُرد اهل سنت توسط گروهک کوموله چگونه زنده بگور شد و اکنون این گروهک و آمریکای تروریست چطور خیرخواه ملت ایران شده اند.

سرهنگ سلمانپور در پایان ضمن بیان برکات دفاع مقدس گفت: هر چند جنگ سخت و ویرانگر است اما بیش از آن با جهاد مردان مرد و زنان غیور این سرزمین برکات بسیار زیادی نصیب مردم ایران گردیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد