تقدیر از فعالان حوزه مبارزه با کرونا در اوز

فعالان و دست‌اندرکاران حوزه مقابله با بیماری کرونا در شهرستان اوز مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند.

 به گزارش پسین اوز آیین تجلیل از مبارزان حوزه کرونا ظهر روز دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ در تالار امپراطور با حضور فرماندار، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، امام جمعه فیشور، روحانیون، مسئولان و فعالان حوزه مبارزه با کرونا با قرائت قرآن توسط شکیبا در ساعت ۱۱:۴۵ آغاز شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در دوره بحرانی کرونا ۲۴ هزار و ۹۵ نفر تست بیماری دادند که از بین آنان تست ۶هزار و ۳۲۹ نفر مثبت که به بیماری کرونا مبتلا شدند که متاسفانه ۸۹ نفر از آنان که اهل شهرستان بودند بدرود حیات گفتند.

نازنین رضایی افزود: ۳۷ هزار نفر بالای ۱۲ سال و ۳۲ هزار و ۸۲ نفر سنین ۵ تا ۱۲ سال واکسینه شدند. رئیس شبکه بهداشت و درمان اوز دوران بحرانی کرونا را بسیار سخت دانست و گفت: اوز تازه شهرستان شده بود و ادارات و ارگان ها شکل نگرفته بودند و حدود ۱۰ هزار اتباع و مهاجران داشتیم که کار را برای ما فشرده می ساخت اما به لطف خدا و حمایت بی دریغ مردم فرهنگ دوست و شورای مهاجرین توانستیم با این بیماری مقابله کنیم.

وی در پایان اظهار داشت در مجموع برای ۳هزار و ۱۰ خانوار در قالب ۱۲ تیم هر تیم ۷۵ نفر با بیماری کرونا در شهرستان اوز مقابله شد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز، محسن سلمانپور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، فضل اله سلمانپور فرماندار حوزه مقاومت بسیج نیز در مورد چگونگی با بیماری کرونا صحبت کرده و از فعالان مبارزه در این حوزه تشکر کردند.

 در پایان از شرکت‌کنندگان با صرف ناهار پذیرایی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد