امید اوز قهرمان فوتسال مسابقات دهه فجر

تیم فوتسال امید اوز مقام اول مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر را به دست آورد. این مسابقات با شرکت ده تیم در دو گروه ۵ تیمی برگزار گردید.

تیم های امید اوز، شهید جعفریان کهنه، نفت اوز، شهدای گراش، شاهین اوز، گراش جوان، سپاه اوز، گلار، رحیمی لار و شاهین گراش در ایام دهه فجر با هم به رقابت پرداختند که پس از برگزاری دوره اول این مسابقات از هر گروه سه تیم به دور بعد صعود کرده و در دو گروه دیدارهای خود را برگزار نمودند. در نهایت دو تیم امید اوز و رحیمی لار توانستند با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال راه یابند و در شب پایانی این بازی ها تیم رحیمی لار حاضر به برگزاری بازی نشد و از سوی کمیته برگزاری مسابقات تیم فوتسال امید اوز به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شد.

مراسم پایانی مسابقات فوتسال دهه فجر اوز با حضور مسئولین و معتمدین و تماشاگران بی شماری برگزار گردید و جام قهرمانی این بازی ها به تیم امید اوز اهداء گردید.

جام اخلاق به تیم سپاه اوز رسید و آقای گل این مسابقات محمد ملاحت شناخته شد. این مسابقات به ابتکار حوزه مقاومت بسیج سپاه اوز و با همکاری هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهر در سالن میراحمدی برگزار گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد