شهرها و روستاهای لارستان دارای شناسنامه عمرانی می شوند

به گزارش پسین اوز، و به نقل از نماینده لارستان در شورای استان سومین جلسه کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی لارستان در تالار اجتماعات شورای شهر لار برگزار شد.

در این جلسه راستگو، رحیمی، اسماعیلی از شوراهای اوز، عمادده و لطیفی حضور داشته و مهندس یادگارفرد، مهندس عبدی، مهندس احمدی و مهندس لطافت به ترتیب مشاور شهرسازی، شورای فیشور و مسئولان و اساتید دانشگاه به عنوان مهمان حضور داشتند.

در این نشست موضوع «توسعه پایدار» مطرح و براهمیت آن تاکید شد و مقرر گردید اطلاعات و شناسنامه عمرانی شهرها و روستاها دریافت گردد، و در برطرف کردن مشکلات طرح های هادی و تفصیلی تاکید گردید.

در سومین جلسه کمیسیون عمران و سرمایه گذاری لارستان چارچوب  وظایف کمیسیون به تصویب رسید و از حضور جعفر راستگو نماینده شورای شهرستان در استان به عنوان یک امتیاز ویژه یاد شد و مقرر گردید از ظرفیت های شورای شهرستان به عنوان شورای فرادستی نظارتی استفاده شود.

برگزاری نشست مشترک با روسای دانشگاه های و سایر کارشناسان خبره بویژه اساتید دانشگاه در دستور کار آتی قرار گرفت. مهندس شاکر عبدی مدعو جلسه ضمن سپاس از کمیسیون عمران و سرمایه گذاری گفت برای اولین بار است که به ما اهمیت داده می شود. وی از همکاری شورای چهارم شهر اوز نیز به فیشور سپاسگزاری کرد و گفت هرچند بنده نماینده شورای بخش اوز نیستم مع الوصف در این کمیسیون دعوت شدم که از رئیس کمیسیون (راستگو) سپاسگزاری می شود. این موضوع می تواند به تعامل و همکاری شوراها با کمیسیون کمک کند رحیمی و اسماعیلی اعضای شوراهای عمادده و لطیفی خواستار مشاوره و کمک از کارشناسان خبره منطقه شدند.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد