تبدیل نیوجرسی به رفوژمیانی

به گزارش پسین اوز، گروهی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز، به اتفاق سخنگوی شورای اسلامی استان فارس و مسئولان شرکت نگین جنوب لارستان در مورد تغییر سازه نیوجرسی بلوار مقابل دانشگاه آزاد به رفوژمیانی با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان دیدار و گفت و گو کردند.

پسین اوز

این دیدار در ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۳ اسفند۹۷ در محل اداره کل راه و شهر سازی لارستان انجام شد و رئیس دانشگاه آزاد اوز ضمن سپاس از فعالیت ها و مراحم مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی اوز گفت: با توجه به ساخت بلوار دانشجو و ساختمان دانشگاه این می طلبد که بلوار روبروی آن از ایمنی و زیبایی خاصی برخودار باشد.

بنابراین از اداره کل تقاضای مساعدت در این زمینه را داریم. مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نیز مقدم حضار را گرامی داشت و گفت: به دلیل پرتردد بودن جاده اوز- لار بویژه مقابل دانشگاه با نصب نیوجرسی نسبت به ایمن کردن جاده اقدام کرده ایم.

مهندس محمدرضا باقری فرد افزود: پیشنهاد شما درباره تبدیل نیوجرسی به رفوژ میانی و گذاشتن تک لبه در دو طرف و ایجاد باغچه بلواری که با نصب روشنائی همراه است بسیار کار جالب و ارزنده ای است که ما هم موافقت داریم. ولی ابتدا باید این موضوع در شورای ترافیک شهرستان به تصویب برسد گفتنی است که طول بلوار حدود  ۲ کیلومتر بوده که دو  طرف چهار کیلومتر خواهد شد. در حال حاضر افزون بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه آن برآورد می شود که می باید از سوی نیکوکاران، دانشگاه، شورای شهر و شهرداری تامین و پرداخت شود. مقرر شد در این مورد جلسه ای به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اوز، شهردار، بخشدار و دانشگاه برگزار شود.

پسین اوز

در ادامه جلسه جعفر راستگو سخنگوی شورای اسلامی استان فارس و عضو شورای شهرستان و شهر تقاضا نمود که تل های معروف به سمدو در ۲ طرف بلوار کنونی نیز تسطیح گردد که مدیرکل قول داد در سال آینده پس از نقشه برداری و نکات فنی همکاری لازم را به عمل خواهد آورد. در این دیدار علاوه برمدیرکل، عبدالمجید دستاران مدیر بخش و توسعه ساخت راهها، علی اکبر ارجمند رئیس اداره فنی و مهندسان مشاور، علیرضا راست یار مدیریت راهداری، سیف اله عباسی رئیس اداره راه و شهرسازی اوز، مهدی مصدق مسئول روابط عمومی و احسان تابنده مسئول دفتر مدیرکل، جعفر راستگو، محمد، ناصر، احمد و عبدالعزیز خضری، محسن مهرآوران، محمد و عبداله حلاجی مسئولان شرکت نگین جنوب لارستان شرکت داشتند.


2 دیدگاه

  1. اون قسمت جز محدوده شهر نیست که شهرداری هزینه کنه. بهتره دانشگاه به کیفیت و تعداد دانشجوهاش برسه!!

  2. دانشگاه. ازاد. اوز. بیشتر. لز. درس. ودانشجو. وکیفیت. علمی. که بتید. به. ان. بپردازد. بیشتر. گردانندگان. ان. به امور. ساخت. وساز وکارهای. غیر. تخصصی. دانشگاه. مشغول. هستند. ودانشگاه. را با. پارک. وگردشگاه. اشتباهی. گرفته. اند. اینگار. که. کار. ساخت. وساز. انها. پایانی. ندارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد