دیدار رئیس شورای شهر با معاونت برنامه ریزی فارس

 فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر اوز مطالبات شهر اوز را با معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس مطرح و درخواست اجابت کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس شورای اسلامی شهر اوز دیدار رئیس شورا و معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل این سازمان صورت گرفت.

فریبا برازنده در این رابطه گفت: برای خروج شهرستان از بن بست مطالبات مردم در خصوص محور اوز، شرفویه (مربط) و اوز بختیارویه بحث و بررسی شد که مقرر گردید یکبار دیگر بازدید میدانی شده و اقدامات لازم به عمل آید.

برازنده همچنین در خصوص لزوم ساخت سالن اجتماعات در شهر اوز نیز صحبت کرد.

رئیس شورا درباره قول نماینده مردم در مجلس که اختصاص یک میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر اوز برای پروژه های عمرانی بوده نیز صحبت نمود که معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان برنامه و بودجه استان قول هرگونه مساعدت و همکاری لازم در این خصوص را دادند.

برازنده در پایان گفت: دکتر رضا موسوی محسنی از پیگیری مردم، مسئولان و شورا در اجابت مطالبات عمومی تشکر کرد و اظهار داشت که در این راستا طبق مقررات و اولویت ها به منظور محرومیت زدائی بویژه مسائل زیر ساختی مانند راه و آب در برنامه قرار خواهیم داد.


2 دیدگاه

  1. با سلام لطفا خانم برازنده توضیح بدن مسائل زیرساختی شهر و مشکلات بودجه شهرداری رو چرا مطرح نکردن

  2. درخواست از خانم برازنده. ریس شورای شهر

    خانم برازنده می بایست در سالگرد شوراها طی یک جلسه. به پرسش مردم و رسانه ها درباره عملکرد. شورا و شهرداری وکارهایی مانند میادین وفضای سبز. وساختمان شورا. وعدم. ارتقای شهرداری اوز. پاسخ دهند. با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد