دیدار شورای شهرستان اوز و فرماندار ویژه لارستان و طرح مسائل مختلف منطقه 

این جلسه در دفتر فرمانداری لارستان برگزار شد و در ابتدای جلسه شورای شهرستان اوز از زحمات مهندس حسنی در قبل و بعد از ارتقای سیاسی اوز و ضمن اشاره به مدیریت ، مردمی بودن و تدبیر ایشان از معاون استاندار تقدیر و تشکر کردند . و حاضرین به وجود مشترکات فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و عمرانی منطقه اشاره کردند و بر تحکیم وحدت موجود در منطقه تاکید گردید . و فرماندار لارستان نیز ضمن تاکید بر وحدت منطقه از مردم اوز به نیکی یاد کرد و از موفقیتهای مختلف به خصوص فرهنگی نام برد و همچنین از نقش مهم بانوان اوز در پیشرفت شهرستان اوز و همچنین از رفتار مناسب و در جهت وحدت ، شورا و مردم شهر اوز در زمان ارتقا گفت .

اعضای شورای شهرستان اوز علاوه بر موضوعات فوق مسائلی در ارتباط با منطقه را مطرح کردند و اشاره شد که هنوز تعداد اندکی از ادارات هست که مردم اوز باید به لار مراجعه کنند و خواستار تسریع و رفع مشکلات مردم شدند و همچنین مواردی هست که مختص شهر لار نیست و به کل منطقه بر میگردد که از جمله موارد زیر مطرح شد :

تقاضای تسریع در پاسخ به استعلامات در سازمان آب منطقه ای .

تطبیق استعلامات سازمان آب با قوانین وزارت کشور از جمله عدم نیاز مهر شورا جهت استعلامات .

پیگیری تغییر حداکثر سرعت بعد از پلیس راه به سمت لار

تقاضای تسریع دو بانده کردن جاده لار جهرم

تقاضای پیگیری راه آهن آنتنی لار و کمک فرماندار ویژه لارستان جهت تشکیل جلسه شوراهای شهرستان منطقه با استاندار در ارتباط با این موضوع .

حسنی معاون استاندار در ادامه ضمن پیگیری موارد مورد تقاضای شورای شهرستان توضیحاتی در ارتباط با مسائل مطرح شده دادند .


لازم به ذکر است در این جلسه جعفر راستگو ریس ، فتح الله امینی نایب ریس ، محمود محبی سخنگو و یعقوب ارتشدار عضو شورای شهرستان و خانم ها دکتر پروانه پدرام ، دکتر فروغ هاشمی و مهندس آرزو شفائی از کمیسیون بانوان و مهندس محمدرفیع راوند از کمیسیون عمران شورای شهرستان حضور داشتند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد