مدیران، معاونان و اعضای دفتری مدارس تقدیر شدند

از ۱۴۰ نفر از مدیران مدارس، معاونان و کارکنان اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اوز مورد تقدیر قرار گرفتند.  

به گزارش پسین اوز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز گفت: به پاس خدمات ارزشمند اداره کنندگان آموزشگاه های شهرستان در یک گردهمایی باضیافت ناهار در تالار امپراطور از آنان قدردانی شد.

علی اصغر رضایی افزود: در این ضیافت ۱۴۰ نفر از مدیران، معاونان و اعضای اداری آموزش و پرورش و سه نفر از پیشکسوتان بازنشسته نیز حضور داشتند.

رضایی در ادامه اظهار داشت: هزینه این ضیافت از سوی خیرین و نیکوکاران شهر اوز تامین و پرداخت شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز ضمن سپاسگزاری از نیکوکاران و خیرین شهرستان که پیوسته این اداره را یاری کرده اند از زحمات مدیران، معاونان و اعضاء دفتری مدارس شهرستان اوز و از همکاران اداره تشکر کرد و گفت: در این آیین سپاسگزاری، سهیل کاریانی معاون توسعه و پشتیبانی با همکاری معاونان آموزشی و نوآوری و پرورشی و فرهنگی و سایر کارشناسان و کارکنان اداره نهایت همکاری را داشته اند.

وی آرزوی موفقیت برای دانش آموزان در سال تحصیلی جاری را کرد و گفت: امیدواریم شاهد موفقیت تحصیلی دانش آموزان در مقاطع مختلف بویژه در پذیرفته شدن در دانشگاه ها در رشته های عالی باشیم.


4 دیدگاه

  1. این مرتبه تقدیر با نهار بوده جالبه ، همیشه لوح تقدیر بوده

  2. احسنت، این هم قدردانی اداره از دست اندرکاران مدارس موفق باشند ، ولی جا دارد در مرحله بعد معلمان هم شرکت دهید

  3. ماها بلدیم از همدیگر تشکر کنیم ودر مجالس به کمک خیران دعوت شویم. اما موقعی که از کیفیت وعملکرد آموزش وپرورش. اوز. صحبت می شود. کسی پاسخگو نیست

  4. خطاب به خیرین
    کاش یک انجمنی بودکه اجازه نمی داد پول خیرین حیف و میل بشه وخیرین در انتخاب نماینده ی خود دقت بیشتری به خرج می دادند.
    الان اگرجای این ریخت و پاش ها به سراغ مدارس می رفتند و فکری به حال سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدارس و دیگر امکانات مورد نیاز می کردند به نظرم ثواب بیشتری داشت. در زمستان دانش آموز داردسر کلاس از سرما می لرزدو تابستان از گرما له له می زند.کولرهایی در کلاس درس بچه ها گذاشتن که اصلا جوابگو نیست. ویا خیلی از مدارس هنوز مجهز به تخته هوشمند و ووو نیستند ودر دروسی نظیر زیست شناسی علوم ،ریاضی،فیزیک و… دبیر به جای استفاده از ویدیو پروژکتور و نشان دادن پاورپوینت ناچار است اشکال را روی تخته طراحی کند که کلی زمان کلاس هدر خواهد رفت.کاش خیرین بزرگوار سالانه چند دانش اموز با استعداد نخبه را ساپورت می کردند و با فرستادن اینها به کلاس های کنکور خوب که درسطح استان هست زمینه ی موفقیت و پیشرفت این دانش آموزان را فراهم می نمودند که بعد از اتمام تحصیلات به شهر خود برگردند و در خدمت همشهریان خود باشند.
    ودیگر این که کاش گفته می شد در زمینه ی آموزش چه خدمت در خور توجهی این مدعوین انجام داده اند که این گونه شایسته ی تقدیر و برپایی چنین ضیافتی شده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد