مراسم بزرگداشت روز زن و تجلیل از بانوان اوز

به گزارش پسین اوز، مراسم گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان اوز  با هدف بزرگداشت مقام زن به همت ستاد فرهنگی اجتماعی، حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) اوز، بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و شهرداری با حضور مسئولین و گروهی از مردم در سالن الزهرا (س) برگزار شد.

این برنامه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) برای مادران و بانوان شایسته برنامه ریزی شده بود. در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام و منزلت مادران و بانوان برنامه های شادی با هنرمندی گروه هنری نقاب از شهرستان قیروکارزین، پس از تلاوت قرآن کریم توسط افشاری، پخش سرود جمهوری اسلامی، سخنرانی و تبریک و گرامیداشت روز زن توسط حاج آقا عدالتی و  فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مولودخوانی حاج علی روشن ضمیر، استنداپ کمدی و طنزپردازی توسط دکتر علی غلامی، شعبده بازی منصوری و عبدالهی، اجرای تئاتر گروه نقاب شهرستان قیرو کارزین، مسابقه و اجرای کلیپ های شاد و با مجری گری وحید رضایی برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

در پایان از بانوان تمام ادارات شهر اوز با اهدای لوح و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد و به کودکان و نوجوانان حاضر در این جشن کتاب هدیه شد.


1 دیدگاه

  1. عالی عالی اوز همیشه در کارهای فرهنگی پرچمش بالاست مسئولین شهرستان همیشه در حسرت اوز هستند هیچگاه پیشگام نیستند فقط شعار….سلام و درود بر مردم شریف اوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد