معلمان و فرهنگیان شهرستان اوز تجلیل شدند

طی آئین ویژه ای در تالار امپراطور شهر اوز از تمامی معلمان و فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی شهرستان اوز تجلیل شد.

به گزارش پسین اوز، اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر ویژه از معلمان نمونه سال ۱۴۰۱ از تمامی فرهنگیان و معلمان و بازنشستگان اوز با حضور مسئولان در تالار پذیرائی امپراطور تجلیل کرد. مجری برنامه هاشم ثبوت از فرهنگیان اهل داراب شاغل در لار بود.

در این آئین گروه موسیقی نجوا چند برنامه شاد و گروه سرود آموزشگاه نظری نیز سرود سپاس معلم را اجرا کرد. علی اصغر رضائی مدیر آموزش و پرورش، محمد محمدی فرماندار و سرهنگ فضل اله سلمانپور فرمانده سپاه اوز نیز ضمن تبریک روز معلم مقام معلم را ستودند و لوح تقدیر رئیس بسیج دانش آموزی و مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس را به مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز اهدا کرد. گروه تاتر میلاد با بازیگری علی بازگیر و سروش پیشداد پیش پرده طنزی را اجرا کرد. علی بازیگر بازیگر تاتر پس از اجرای نمایشنامه به روی صحنه آمد و گفت: «من مدت ها تصمیم داشتم از نخستین آموزگارم در کلاس اول که مرا با درس و مدرسه و علم و ادب با متانت و صبوری آشنا کرد. در یک جمع فرهنگی قدردانی کنم و خوشبختانه امروز را بهترین فرصت دانستم.» وی با اهداء یک جلد قرآن کریم از پروین دادستان تقدیر کرد و همه حضار در تالار به پاس این حرکت به پا خاسته و آنان را تشویق کردند. علی بازیگر همچنین از احمد خضری به خاطر فعالیت اجتماعی و تشویق وی به کارهای فرهنگی و هنری تقدیر نمود.

در پایان جلسه از پگاه هاشمی، مهناز یادگارفرد و عبدالحمید نوروزی معلمان نمونه شهرستان که به استان معرفی شده بودند با کارت هدیه و لوح سپاس مورد تقدیر و تمامی فرهنگیان و مسئولان با نهار مورد پذیرائی قرار گرفتند.

متنی بر  حاشیه

۱-جا داشت در این آئین برای یکی از معلمان شاغل یا بازنشسته وقتی در نظر گرفته می شد تا مطالبات معلمان اعلام می شد.

۲- در آئین تقدیر از معلمان نمونه به طور روتین فقط مسئولان در بالای سن حضور داشتند. می طلبید تا یکی از فرهنگیان شاغل یا بازنشسته غیر از مدیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت.

 


11 دیدگاه

  1. معلمان نمونه همین حد هم براشون زیاد بوده کاش مردم از ملاک های نمونه بودن آموزش و پرورش اطلاع پیدا می کردند و می فهمیدند نمونه شدن اصلا ربطی به کارآیی و خوب بودن معلم ها نداره یک سری فرم ومدرک هست که میرن از اینترنت می گیرند و به اسم خودشون در سامانه بارگذاری می کنند چون معلم های باسواد و فرهیخته این کار را قبول ندارند و ازاین فرمالیته کاری ها نمی کنند چند نفری که فرم پر می کنند میشن نمونه.
    یکی از این نمونه ها پارسال هم بوده بدون این که ذره ای به کیفیت کار تدریسش توجه داشته باشه ولی خب مستندسازی و کارهای نمادین انجام دادن تبدیل به یک اصل شده در آموزش و پرورش

  2. عالیه ،مبارک باشه ، حرف شما درسته باید یکی از معلمان یا بازنشستگان صحبت می کرد

  3. معلم بومی منطقه

    دربین فرهنگیان ومعلمان شهرستان. اوز فردی وجود نداشت که مجری برنامه باشد که فردی معلم. را. از لار. آورده بودند آیا. این زیبنده. مدیریت آموزش وپرورش. یک شهرستان. فرهنگی. است. ؟؟

  4. حاضر. در این جلسه

    این جلسه تجلیل از معلمان در سالروز معلم ومبارزات فرهنگیان ایران. است که متاسفانه صحبتی در این باره نمیشود و رسانه شما هم. دراین باره محافظه کارانه از کنار آن میگذرد ومانند یک جلسه جشن و سرور با برخورد میکند

  5. ولی خدائیش امسال بهتر از سال‌های قبل بود

  6. درخواست یک معلم. اوزی

    در جلسات روز معلم در شهرستانهای مجاور ما به دنبال مطالبات فرهنگیان هم. هستند. مانند. تاسیس باشگاه فرهنگیان و….. اما در اوز ازین خبرها نیست وحتی مجری برنامه هم. را. از لار. می آورند. اور. خدا عاقبت شهرستان فرهنگی اوز را بخیر نماید

  7. یک‌کار اشتباه در مراسم روز معلم امسال ، انتخاب سه نفر بعنوان معلم نمونه از بخش بیدشهرو توسط بخشدار بخش بیدشهر بود. که لوح تقریر توسط بخسدار صادر شده بود. هرچند اینکار با هماهنگی آموزش و پرورش بود ولی بر خلاف آیین نامه انتخاب معلم نمونه است. امسال فقط سه نفر معلم نمونه شهرستان و طبق مجوز قانونی و پس از طی مراحل قانونی ، انتخاب شده اندکه اسامی آنان در بالا قید شد.
    از کی تا حالا انتخاب معلم نمونه توسط بخشدار انجام میشود؟؟؟
    جناب بخشدار ملاکشان برای انتخاب معلم نمونه چه بوده است ؟؟
    فکرش را بکنین سال دیگه فرماندار و شهردار و شورای شهر و بقیه ادارات هم معلم نموته انتخاب کنند !!
    بعدش میتوانیم بگوییم معلمان نمونه بخشداری ، معلمان نمونه فرمانداری ، معلمان نمونه شهرداری و .‌‌‌ ..!!!
    این حرکت بخشدار بیدشهر مثل اینه که در روز کارمند یا هفته دولت رییس آموزش و پرورش کارمند نمونه برای بخشداری بیدشهر انتخاب کنه !!!

    هرچند میدانم نفس کار جناب بخشدار نیک بوده است اما بهتر بود کلمه ((نمونه)) از تقدیر نامه ها حذف میشد و اگر جناب بخشدار همت داشتند این تقدیر نامه ها به همه معلمان بخش بیدشهر تسری پیدا میکرد .

  8. کارمند. آموزش وپرورش اوز

    انتخاب معلم برای بخش. بید شهر که با نظر بخشداری انتخاب شود. ملاک معلم نمونه در مدیریت آموزش وپرورش. شهرستان. اورنیست ویک کار شخصی دران بخش. است که بهتر بود. در خود مرکز بخش. انجام میشد

  9. روز معلم باید مال معلمان باشد وویژه آنان برنامه وصحبت شود وحتی مجری باید از اوز می بود

  10. ماست و خیار

    بنظر من معلمان منطقه پر توقع شدن و همچنین ریس آموزش و پرورش که همش فکر این کمک مالی دریافت از والدین و خیر و باید هرچه زودتر یه جایگزینی برای ایشان برای سال جدید انتخاب کنند

    • موافقم
      باید جایگزین انتخاب کنند اونم بومی همچین باید مدیر و معلم که همش فکر دریافت کمک مالی هستند اخراج کنند یا از منطقه خارج بشن جایگزین مناسب نیرو متعهد بیاد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد