پسین اوز و جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر (۸)

در گروه G جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر تیم های: ۱- سوئیس ۲- کامرون ۳- برزیل ۴- صربستان قرار دارند:

۱-تیم فوتبال سوئیس: این تیم در رده ۱۵ رنگینگ فیفا قرار دارد و به تیم صلیب های سرخ معروف است. مورات یاکین با دستمزد یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو این تیم را در قطر رهبری می کند. تیم سوئیس تاکنون ۱۰ بار در جام جهانی حضور داشته است و سه دوره هم به یک چهارم نهائی رسیده است. نخستین بازی تیم فوتبال سوئیس در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۳ آذر با تیم ملی فوتبال کامرون انجام می گیرد.

۲- کامرون : تیم فوتبال کامرون از قاره آفریقا تا کنون در ۷ دوره جام جهانی شرکت داشته است که در سال ۱۹۹۰ به یک چهارم نهائی رسید. تیم کامرون به شیرهای رام نشدنی معروف است. کامرون در رده ۴۳ رنگینگ فیفا قرار دارد و ۵ بار قهرمان جام ملت های آفریقا شده است. ریگوبرت سونگ با ۳۴۰ هزار یورو دستمزد سالانه تیم کامرون را در جام جهانی قطر رهبری می کند. کامرون در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه عصر روز پنج شنبه سوم آذر به مصاف تیم سوئیس می رود.

۳- برزیل: معروفترین تیم ملی فوتبال در جهان برزیل است. این تیم با نام مستعار سلسائو در دنیا شهرت دارد. البته بعضی به تیم برزیل قناری کوچک هم می گویند. سرمربی این تیم تیته نام دارد که سالانه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو دستمزد می گیرد. تیم ملی فوتبال برزیل تا کنون ۲۲ بار در جام جهانی حضور داشته و ۵ بار قهرمان جام شده است. ایم تیم موفق ترین تیم ملی فوتبال در تاریخ جام های جهانی فوتبال است. تیم فوتبال برزیل در رده اول رنگینگ فیفا قرار دارد و نخستین بازی برزیل با تیم فوتبال صربستان در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه سوم آذر است.

۴- صربستان: تیم فوتبال صربستان در رده ۲۱ رنگینک فیفا قرار داشته و به عقاب ها مشهورند دراگان استویکوویچ با دستمزد سالانه ۶۵۰ هزار یورو عهده دار هدایت این تیم است. تیم صربستان تاکنون ۱۱ دوره در جام جهانی حضور داشته و در سال های ۱۹۳۰ و ۱۹۶۲ به مقام چهارمی رسیده است. تیم صربستان یک تیم قوی و جنگنده است که در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب روز پنجشنبه ۳ آذر نخستین بازی خود را مقابل برزیل انجام خواهد داد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد