گرامیداشت هفته ناجا در اوز

به گزارش پسین اوز، بزرگداشت هفته نیروی انتظامی (ناجا) در مرکز شهرستان اوز گرامی داشته شد.
سرهنگ محمد هادی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز طی سخنانی از حضور مدعوین سپاسگزاری کرد و گفت: امسال به دلیل بیماری کرونا این آیین در سه مرحله و در مرکز شهرستان، مرکز بخش بیدشهر(کوره) و مرکز دهستان فیشور برگزار می گردد.
وی افزود: معمولا در آیین ها عملکرد نیروی انتظامی را شرح می دهند ولی امروز ما قصد داریم از یاوران و حامیان پلیس تشکر کنیم سرهنگ محمدیان ضمن تمجید از فرماندهی نیروهای نظامی در شهرستان گفت: هر جا که پایگاه های بسیج دائر است، امنیت هم پایدار است.


وی اظهارداشت: امام جمعه، روحانیون ، ائمه جمعه وجماعات، فرمانداروبخشداران، روسای شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان، دهیاران و شهرداراوز، و اصحاب رسانه بویژه سه تن از آنان برادران خضری و عبدصالح ، ادارات آب ،برق وزندان که با عملکرد صحیح خودشان باعث ایجاد امنیت در شهرستان شدند تشکر ویژه داریم. و بالاخره پرسنل خدوم و زحمتکش نیروهای انتظامی که با کار جهادی امنیت را به ارمغان آوردند تشکر می شود.
عملکرد همکاران ما باعث شده تا ۱۲ باند مهم سرقت منازل، طلا و جواهر و لوازم خانگی متلاشی شده و بیش از ۱۰ میلیارد تومان تحویل مال باختگان گردد. پاکسازی حاشیه نشینان در رابطه با مواد مخدر از دیگر عملکرد ماست.


علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز در این آیین اظهار داشت: نیروهای انتظامی و فرمانداری با هم بوده و هر دو تابع وزارت کشور هستیم. این امنیت در کشور و اقتدار ما در دنیا حاصل خون شهدای عزیز است که از این تعداد شهدا ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز مربوط به نیروی انتظامی است. در حال حاضر کشور ایران مانند کشتی عظیم وپرقدرت بر موج پرتلاطم دنیای کنونی با اقتدار پیش می رود.
فرماندار ضمن اشاره به رشادت و شجاعت شهید سلیمانی گفت: ۱-امنیت ۲- اقتدار ۳-آرامش از عقاید وسخنان شهید سلیمانی است. علی پور با تشکر از سرهنگ محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز، زیر ساخت های انتظامی و امنیت در این شهرستان را مدیون زحمات وی و همکارانش دانست.


وی از رضایی مدیرآموزش و پرورش که این ساختمان را در اختیار نیروی انتظامی گذاشته است تشکر کرد. در ادامه جلسه شیخ محمدصالح انصاری مدیر مدارس علوم دینی شهرستان اوز به نیابت از حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهر اوز، امنیت را از دیدگاه پیامبران و قرآن کریم شرح داد و گفت: لازم است از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی که باعث ناامنی حاشیه نشین ها و پاکسازی آن منطقه شده اند؛ تشکر شود. اقتدار نیروی انتظامی اوز همراه با اخلاق دینی باعث مباها ت است در این جلسه ۴۵ نفر از خیرین امنیت ساز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اصحاب رسانه و روسای ادارات با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد.
لوح تقدیر به امضاء فرماندار، نماینده مردم در مجلس و فرمانده نیروی انتظامی رسیده است.


1 دیدگاه

  1. تقاضای مردم. صبور. اوز

    مردم انتظار دارند دفتر پلیس ۱۰+ هرچه زودتر در شهرستان اوز تاسیس شود تا مردم از مسافرت به گراش ولار. آسوده شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد