آموزش و پرورش را دریابید

به گزارش پسین اوز، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز در جلسه شورای مشورتی در مورخه ۱۹ فروردین ماه ۹۷ گفت: سال ۹۶ سال پربار و ارزشمندی برای آموزش و پرورش منطقه بوده است ما در مسابقات علمی و ورزشی صاحب مقام شدیم. پژوهشسرای بدری که به حالت تعطیل درآمده بود به صورت یک مرکز فعال و پویا توانست برنامه های خوبی را اجرا کنند. در حال حاضر دارای ۴ نیروی فعال می باشد و در بین پژوهشسراهای استان دارای رتبه ممتاز است.

رضایی با بیان این که اعتبارات دولتی کفاف هزینه های جاری را نمی کنند گفت: انتظار داریم خیرین در این مورد آموزش و پرورش را یاری کنند. در این جلسه محمدصدیق پیرزاد، یونس امیدوار، عبدالحمید پیشداد، احمد و عبدالعزیز خضری، فتحیه فتحی و طیبه نامی هر کدام دیدگاه های خویش را بیان کرده و مقرر شد شورای مشورتی تقویت شده و با خیرین و نیکوکاران نیز هماهنگی لازم به عمل آید. در پایان حضار جلسه تاکید کردند که آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و باید نسبت به پیشرفت و ارتقاء آن حساس باشیم.  


3 دیدگاه

  1. معتقد هستم که خیرین بهتر است اقداماتشان در زمینه کمک به مردم بصورتی باشد که بتواند از محل بودجه ای که هزینه میکنند یک بار مصرف نباشد و باید در زمینه هائی سرمایه گذاری نمایند که درآمد مستمری از محل اقدام خیرشان حاصل شود تا از محل درآمد بدست آمدهآنرا به افراد یا موسسات کمک نمایند. اینکه هر روز عده ای یا سازمانهائی جمع شوند و دست کمک بسوی افراد دراز کنند درست نیست و شاید روزی برسد که هیچ خیری دیگر انگیزه ای نداشته باشد. بهتر است در زمینه کارهای درآمدزا مانند احداث کارگاههای تولیدی و یا احداث مغازه و .. و در اختیاز گذاشتن آنها با اجاره کم در اختیار جوانان بیکار برای اشتغال وگرفتن اجاره کم از آنها علاوه بر اینکه جوانان بیکار مشغول میشوند هم درآمد مستمری برای ادامه اقدامات و کمک به نیازمندان فراهم میشود و این مغازه ها و امکانات فراهم شده در اختیارخود افراد خیر باشد و به هیچ وجه در اختیار اوقاف و یاز سازمانهای دولتی قرار نگیرد که درآمدش از دسترس مردم خارج میشود و بقولی حیف و میل و ..هپل و هپوی میشود. از سایر خوانندگان هم انتظار میرود بیشتر در سایت نظر دهند و اعلام کنند تا موجب پویائی بیشتر خوانندگان و اثربخشی خبررسانی و کمک به توسعه شهر و مردم نیازمند شود.
    انتقاد و پیشنهاد به سایت درمورد فرمت سایت : از مدیریت محترم سایت تقاضا میشود خبرهائی که میتواند نظرات بیشتر مردم را جلب نماید بلافصله از قسمت بالای صفحه خبری به دیگر بخشهای خبرسایت که در معرض دید خوانندگان نیست ویا خوانندگان کمتر از آن مطلع هستند و مراجعه نمیکنند انتقال ندهد.مثلا گزارش ««هیت امنای مرکزی نیاز فعلی جامعه اوز»» به قلم آقای ربیع خضری یک یا دوروز بیشتر در بالای صفحه باقی نماند وبلافاصله به بخش خبرهای اجتماعی انتقال داده شد. به جرات میتوان ادعا کرد که بسیاری از خوانندگان که بعد از چند روز به سایت مراجعه میکنند از این خبریا سایر خبرها مطلع نشده و یا نمیشوند . لذا فرمت بخشهای خبری سایت لازم است اصلاح شود و بخشهای خبری بصورت ستون وار باشد بهتر است تا این مشکل پیش نیاید و یا اینکه عناوین خبرها علاوه بر بخشهای مربوطه در صفحه اصلی هم درج شوند. این پیشنهادات در جهت بهبود سایت و سهولت بیشتر خوانندگان در زمان مراجعه به سایت مطرح میشود . همچنین در بخش خبری اجتماعی نیازی نیست که چند بار تیتر پسین اوز نوشته شده باشد و میتوان آنها را حذف کرد چون خود سایت پسین اوز میباشد و تیتر بزرگ پسین اوز در ابتدای بخش اجتماعی ضرورتی ندارد و یک بار تیتر خبری اجتماعی فرهنگی نوشته شود کافی است نه اینکه سه بار در کنار هم تکرار شوند.

  2. من کاملا با نظر شهروند موافقم ، بسیار زیبا تحلیل شده است از نویسنده تشکر مى کنم البته زحمات پسین هم قابل تقدیر است

  3. شهروند اوز منتظر پاسخ مدیریت سایت برای نظر داده شده در مورد هریک از پیشنهاداتش میباشد تا سوالات و نظرات بی پاسخ نباشد و نظر دهنده از نظری که داده است اتلاف وقت و صرفا برای سرگرمی برای خود و دیگران تلقی نشود. چون اگر یک نظر دهنده احساس کند که مدیریت توجهی ندارد و نظرش یا اشتباه است یا بی اثر است دیگران هم بی تفاوت از کنار خبرها میگذرند و احساس انفعالی بهشان دست میدهد.هدف افرادی همچون پویائی سایت های خبری محلی اوز و ارتقا و جلب توجه بیشتر خوانندگان میباشد ولی اگر هدف مدیریت این نباشد من هم مانند سایرین بی تفاوت میشوم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد