اختتامیه مسابقات قرآن دانش آموزان در اوز

آئین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش آموزان جنوب استان فارس با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان، علما و مسئولان در مسجد مصلای شهر اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تشکر از حضور مدعوین و مسئولان گفت: برای مردم به ویژه اینجانب جای بسی افتخار است که میزبان مسابقات معجزه رسول الله (ص) هستیم.

حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان در مورد اهمیت قرآن سخن گفت و افزود: برای برون رفت از مشکلات باید به قرآن پناه آورد.

صدرالله زین العابدی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش فارس ضمن قدردانی از زحمات مدیریت آموزش و پرورش، خیرین و مردم و روحانیون شهرستان اوز گفت: این مسابقات به بهترین وجه ممکن در این شهر برگزار شده است. وی افزود: از تاریخ ۹ لغایت ۱۵ اسفند سال جاری ۱۴ نقطه استان فارس میزبان ۵۹ اداره آموزش و پرورش بوده که ۸ هزار دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف و رشته های مختلف در آن شرکت داشته اند و چند روز دیگر نتایج مسابقات ۱۴ گانه اعلام و مسابقات استانی بعد از ماه مبارک رمضان در شیراز برگزار می گردد.

 در ادامه برنامه فرهاد قائدی هنرمند اهل خنج و دو نونهال به نام‌های محمد عقیل و آتنا محمدی دانش آموز دبستان مجتمع آفرینش اوز که حافظ چند جزء قرآن بودند به هنرنمائی قرآنی پرداخته و مورد تشویق قرار گرفتند.

در پایان شیخ محمدزمان زمانی از سوی معاونت قرآنی مدرسه دینی اوز از حضار تشکر کرد و بدین سان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ۵ شهرستان اوز، لارستان، گراش، خنج و منطقه بیرم لارستان به میزبانی شهر اوز در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در مسجد بزرگ مصلای شهر روز با صلوات به پایان رسید.

در این آیین روسای آموزش و پرورش ۵ شهرستان، ائمه جمعه لارستان و بیرم و روحانیون ۵ شهرستان حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد