اطلاعیه شماره ۴۳ ستاد مدیریت کرونا

به گزارش پسین اوز، و به نقل از فرماندار شهرستان اوز، ستاد مدیریت بحران اطلاعیه شماره ۴۳ را به شرح زیر صادر کرد. علی اصغر علی پور ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم اظهار داشت: وضعیت شهرستان اوز همچنان نارنجی است.

بسمه تعالی
اطلاعیه شماره ۴۳

قابل توجه همشهریان عزیز و ارجمند:
ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم فهیم و شریف شهرستان اوز و تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بحران کرونا و ستاد استانی و شهرستانی و رعایت فواصل اجتماعی و پرهیز از هرگونه گردهمایی و نشست خانوادگی، اعلام می گردد: در ادامه اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، با توجه به وضعیت نارنجی بودن این شهرستان، در هفته پیش رو (١۵ الی ٢١آذر ماه) نیز کلیه فعالیتها شامل : دور کاری کارکنان ادارات، ساعت کاری اصناف، اماکن تجاری، بازرگانی، خدماتی و برنامه های آموزشی، فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی، اجتماعی و تمامی ترددها همانند هفته قبل تمدید می شود.
ضمنا به استحضار صاحبان محترم باغ های شهری نیز می رساند که از هرگونه تجمع و دورهمی با حضور خانواده، اقوام و دوستان جدا خودداری نمایند. در صورت مشاهده توسط تیم گشت و کنترل ستاد مقابله با کرونا شهرستان و یا ارائه گزارش، وفق ضوابط و مقررات، نسبت به پلمپ باغ اقدام خواهد شد.

ستاد مدیریت بحران بیماری کرونای شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد