افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی قرض الحسنه زارعی در اوز

 مرکز نیکوکاری تخصصی قرض الحسنه حاج محمد زارعی (صندوق قرض الحسنه امداد ولایت) شهرستان اوز با حضور مسئولان کشوری استانی و شهرستانی و خیرین افتتاح شد.

 به گزارش حمیرا نامدار خبرنگار پسین اوز، آیین تجلیل از خیرین و افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی قرض الحسنه اوز صبح روز دوشنبه در تالار پذیرایی امپراطور برگزار شد.

 فروغ هاشمی مجری برنامه بود و فرماندار شهرستان اوز ضمن خیر مقدم گفت: آنچه تکلیف و وظیفه دولت است در اوز مردم و خیرین انجام می‌دهند، و این از افتخارات این شهرستان است.

 محمد محمدی با اشاره به ساخت دو جاده مردم‌ساز اظهار داشت: در بحث خیر و خیرات مردم این شهرستان فراتر و پیشگام‌تر از سایر شهرستان‌های فارس هستند.

 فرماندار از مسئولان درخواست کرد که:۱- تعداد کارکنان کمیته امداد امام (ره ) اوز افزایش یابد ۲-به زلزله زدگان این شهر توجه بیشتری گردد.

 در ادامه شیخ محمد صالح انصاری امام جمعه موقت دین را در دو رابطه خلاصه کرد و گفت: ۱- رابطه با خدا ۲-رابطه با مردم، شیخ انصاری افزود: نگاه نیکوکاران اوز فقط به شهر و دیار خودشان نیست، بلکه نگاهشان به خدا، دین و مردم بوده و هست.

 وی اقدامات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه را به شدت محکوم کرد و عملیات طوفان اقصی را ستود.

 مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان فارس گفت: ۴۰۰ هزار نیکوکار در این استان داریم که شهرستان اوز در بحث خیر و خیرات در استان می‌درخشد.

 مرتضی موصلی افزود: در سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و هر کجا محرومیت باشد، خیران شهرستان اوز حضور دارند.

وی ادامه داد: پرداخت بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد اندک در زمینه مسکن، اشتغال زایی، کارآفرینی، بهداشت و درمان پرداخت شده است و چون شهرستان اوز در فرهنگ و خیر پروری هنگام است دومین مجوز استان در مورد تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت صادر شده است. مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کشور گفت: این صندوق وابسته به کمیته امداد امام (ره) برای رفع نیازمندی‌های مددجویان و نیازمندان جامعه بر اساس پرداخت تسهیلات پایه گذاری شده است.

 علی عاشوری افزود: مشارکت خیرین در این رابطه کمک بسیار بزرگی به تامین منابع مالی و پرداخت وام‌های قرض الحسنه است. طرح‌های قرض ماندگار و وجوه اداره شده که مدیریت منابع سپرده در اختیار خیر یا سپرده گذار است را معرفی کرد.

 عاشوری اظهار داشت: به تمامی سپرده‌های خیرین در قالب طرح‌های صندوق فقط در جهت رفع مشکلات مالی نیازمندان در قالب وام قرض الحسنه در شهرستان اوز پرداخت می‌شود و به وام‌ها هیچگونه سودی تعلق نمی‌گیرد و این وام‌ها از سوی صندوق به صورت رایگان بیمه می‌شوند.

 آخرین سخنران حاج محمد زارعی بود که اظهار داشت: مبلغ ۲ میلیارد تومان در صندوق سپرده گذاری کردم که صندوق هم معادل آن اضافه کرده است تا به نیازمندان وام و تسهیلات کارآفرینی، درمان، مسکن و غیره بدهیم.

 وی تقاضای افزایش نیروی بومی برای کمیته امداد امام(ره) اوز، یک دستگاه خودرو وانت و دستگاه صدور کارت نمود.

 وی در پایان از حبیب آسوده معاون مشارکت مردمی کمیته امداد امام(ره)، علی عاشوری مدیرعامل صندوق درخواست کرد که از بذرپاش وزیر راه و شهرسازی تقاضای بازدید و اختصاص کد برای محور اوز- شرفویه(مربط) را انجام دهند.

 در پایان به خیران و نیک اندیشان لوح تقدیر و هدایا داده شد و پس از صرف ناهار محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه اوز واقع در خیابان طلایی افتتاح گردید.

طبق دعوت نامه ، جلسه باید ساعت ۹/۵ صبح آغاز می شدولی در ساعت ۱۰/۵ با یکساعت تاخیر آغاز گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد