افتتاح نخستین خانه ورزشی روستائی در هیرم

به گزارش پسین اوز، و به نقل از سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز گرچه ویروس کرونا توانست مسابقات و فعالیت های ورزشی را تعطیل کند، اما این اداره برای ساخت و تجهیز اماکن ورزشی همچنان کوشا و فعال است.

صابر احتشامی، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و تبریک هفته دولت گفت: با مساعدت علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز توانستیم امسال ۷ میلیارد ریال برای تکمیل تالار ورزشی بیدشهر که افزون بر ۱۴ سال از شروع ساخت آن می گذرد تامین کنیم و به یاری خدا اوائل سال آینده شاهد بهره بردای از این تالار زیبا خواهیم بود.

احتشامی با اشاره به عدالت ورزشی در شهرستان افزود: به زودی نخستین خانه ورزش روستائی در هیرم افتتاح می شود و پس از آن نیز پیگیر افتتاح خانه ورزش در اسلام آباد هستیم. سرپرست ورزش و جوانان شهرستان اوز اعتبارات اخذ شده را به شرح زیر اعلام کرد: مبلغ ۷ میلیارد ریال برای تالار بیدشهر، ۴ میلیارد ریال برای خرید کفپوش تالار که توسط اداره کل ورزش و جوانان اختصاص یافته، همچنین یک میلیارد ریال برای ورزش کوره، و یک میلیارد ریال هم برای افتتاح خانه ورزش روستای محروم هیرم و سعی خواهد شد سقف اعتبارات این شهرستان را با ۲۰ میلیارد ریال برسانیم.

احتشامی در پایان ضمن تشکر از مردم ورزش دوست شهرستان اوز گفت: مبلغ ۱/۵میلیارد ریال توسط نیکوکار ورزش دوست عماد رفعتی رئیس هیات بسکتبال شهرستان برای تعمیر و تجهیز تالار ورزشی ریاست جمهوری شهر اوز اختصاص یافته است که از وی سپاسگزاری می شود.

وی در پایان گفت: در سال ۱۳۹۹ آقایان کمالی و فقیهی پور به عنوان کارمندان نمونه ورزش و جوانان شهرستان اوز انتخاب شده که در آیین ویژه از آنان قدردانی می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد