املاک و زمین های رها شده در شهر یکی از معضلات شهرداری اوز

املاک متروکه و زمین های رها شده در سطح شهر اوز برای شهرداری ایجاد مشکل کرده است.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری ، املاک متروکه و زمین های رها شده در سطح شهراوز به دلائل مختلف از جمله نازیبا شدن چهره شهر، ناامنی، ایجاد آلودگی محیطی و بهداشتی برای شهرداری به یکی از معضلات شهری تبدیل شده است. شاهرخ امیری سرپرست شهرداری که به اتفاق کارشناسان و اعضای کمیسیون امور شهری شورای اسلامی از مناطق مختلف شهر بازدید کردند، اعلام نمود که: میزان این زمین ها و املاک متروکه در سطح شهر بالا بوده و متاسفانه مکانی برای انباشت پس مانده ها و جانوران موذی شده اند.

وی افزود:رسیدگی و نظافت و پاکسازی این اماکن، کار ماموران خدمات شهرداری را سخت و دو چندان کرده است.

امیری با اشاره به ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها نسبت به زمین یا بناهای مخروبه، متروکه و غیرمناسب، می توان با تصویب شورای شهر به مالک اخطار گردد که ظرف مدت ۲ ماه نسبت به دیوارکشی، مرمت و یا ایجاد نرده منطبق با نقشه مصوب شهرداری اقدام کند.

سرپرست شهرداری اوز اضافه نمود که براساس تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها ممنوع است و شهرداری می تواند برای برطرف کردن موانع و آزادسازی معابر و اماکن توسط ماموران خود راسا اقدام کند.

وی در پایان از شهروندان درخواست نمود با شهرداری همکاری و نسبت به برطرف کردن معضلات یاد شده اقدام کنند.


3 دیدگاه

  1. واقعا درست است ، در اکثر خیابان ها وکوچه ها زمین رها شده وساختمان مخروبه به شهر چهره نازیبا داده است

  2. باسلام این معظل راجع به زمینهای رها شده سالهاست که چهره شهر را زشت کرده اند ولی تا امروز هیچکس به فکر انها نبوده حال با امدن شهردار جدید شاید بتواند این مسله راحل کند وگرنه قبلا که هیچکس بفکران نبوده در صورتی که این زمین انها ملک اشخاص پولدار است ولی شهردار قبلی وکار مندانش اصلا به این مهم توجه نداشتند امید وارم که شهردار جدید فکری اساسی برای این معظل بزرگ بنماید

  3. شهرداری و نام بسامانی. در شهر

    شهردار سابق چون خودشان. اهل. ساخت. وساز وساختمان. بودند. به این. کارها. کاری. نداشتند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد