بازگشت قرنطینه به اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از فرماندار شهرستان اوز نشست اعضای ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در صبح و عصر روز یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ تشکیل شد.

برپایه این گزارش از روز دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹ به مدت ۲ هفته تمامی صنوف غیرضروری تعطیل خواهند بود. صنوف ضروری شامل خواربار فروشی ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی، فروشگاه های میوه و تربار، نانوائی ها، داروخانه ها و فروشگاه های خدماتی مانند مکانیکی، تعمیرگاهها، رستوران و فست فودها(به صورت بیرون بر) و… از ساعت ۸ بامداد تا ۲۱ شب مجاز به فعالیت هستند.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز از مردم شریف شهرستان اوز درخواست کرد مانند گذشته در پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ همکاری لازم را با مسئولان و اعضاء ستاد مدیریت بحران داشته باشند و از تردد غیرضروری در سطح شهر و مسافرت ها، دید و بازدیدها، مراسم ترحیم و عروسی و تجمع جدا خودداری کنند. استفاده از ماسک و دستکش نیز ضروری است.

وی افزود: نماز جمعه و جماعت در مساجد در سطح شهرستان تعطیل است و از سمت لار و گراش طرح محدودسازی تردد اعمال می گردد. عبداله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف اوز نیز اظهار داشت: با متخلفان صاحبان مشاغلی که پروتکل بهداشتی و مصوبه ستاد مدیریت بحران را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد