بخشدار مرکزی از اداره دامپزشکی شهرستان اوز بازدید کرد

گلابی بخشدار مرکزی به همراه دهیاران و شوراهای بخش مرکزی با خیرالنساء نوروزی رئیس دامپزشکی شهرستان اوز دیدار کردند.

به گزارش مریم سمیعی خبرنگار پسین اوز، گلابی بخشدار مرکزی به همراه دهیاران و شوراهای بخش مرکزی در روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ به دیدار رئیس دامپزشکی شهرستان رفته و مسائل و مشکلات روستاهای خود را بیان کردند.

در ابتدای جلسه بخشدار مرکزی ضمن تبریک هفته دامپزشکی گفت: مشکل اصلی ما در بخش مرکزی این است که بیشتر مردم در بافت های مسکونی دامداری می کنند که باعث نارضایتی شهروندان آن منطقه شده است. همچنین در بحث آب انبارها که تمام آب ها آن را برای دام های خود استفاده می کنند. هر چند آب انبارهای برای تهیه آب دام ها انتخاب شده ولی متاسفانه باز هم رعایت نمی کنند و از همه آب انبارها استفاده می کنند. در ضمن مشکلات شرکت آلامیت مطرح و قرار بر پیگیری و همراهی هر دو طرف شد.

انسیه گلابی پیشنهاد ساخت کشتارگاه صنعتی در منطقه را دادند که دکتر نوروزی نیز بسیار استقبال کرده و قرار شد در این مورد به طور خصوصی صحبت شود و این موضوع را پیگیری کنند.

دکتر خیرالنساء نوروزی ضمن تشکر از حضور حضار گفت: من مشکلات را شنیده و به بیشتر آنها واقف هستم و بهتر است از راه قانونی این مشکلات حل شود و هر کمکی از طرف اداره ما لازم است دریغ نمی کنیم و با شما همراه هستیم.


1 دیدگاه

  1. کشتارگاه صنعتی

    سلام کشتارگاه صنعتی داخل اوز میخوان درست کنند یانه؟؟؟؟امیدوارم داخل اوز باشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد