برتری فرماندار شهرستان اوز در حوزه اقامه نماز فارس

فرماندار شهرستان اوز در حوزه ترویج فرهنگ نماز در بین فرمانداران شهرستان های فارس به عنوان فرماندار برتر معرفی شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز در حوزه فرهنگی و اقامه نماز به عنوان یکی از فرمانداران برتر استان فارس معرفی گردید.

عبدالعلی کریمی که در آیین تودیع و معارفه فرمانداران اوز در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی در اوز سخن می راند گفت: هشتمین اجلاس سراسری نماز استان فارس در روز یکشنبه ۱۴ اسفند در شیراز برگزار، و برترین های حوزه نماز معرفی شدند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان های اوز، اقلید و زرین دشت به عنوان فرمانداران برتر حوزه نماز معرفی گردیدند.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز، شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید و رسول بهمنی فرماندار شهرستان زرین دشت در اجلاسیه سراسری نماز استان فارس به عنوان فرمانداران برتر معرفی شدند.  


4 دیدگاه

  1. آرزو یک شهروند. برای فرمانداری. اوز

    اقدام خوبی است امید است که درسال آتی فرمانداری اوز در زمینه عمران واقتصادی. واستقرار ادارات مورد نیاز شهرستان هم رتبه برتر بدست اورند

  2. حکایت نماز و قرآن. در شهرستان اور

    شهرستان اوز از دیر باز وقرون واعصار دارای مساجد متعدد و نمازهای یومیه وجماعت بوده است واین فرایند باعث شده است که مردمانی. مومن وخیر ونیکوکار داشته باشد که منشأ کارهای اجتماعی مانند ساخت مدارس. وبیماریستان. وخیابان ومیادین. ورزشی وجاده باشند.

  3. بخاطر فعالیت های فیشوری ها هست خانم حقیقت و آقای محمدی

  4. خطاب به جناب محمدی. فرماندار. محترم. اوز

    در زمان دولت فعلی ودر طی یک سال اخیر هیچگونه. ارگان. واداره دولتی. در سطح شهرستان اوز تاسیس. نشد چاوز با کمبود. ادارات مهم دولتی. روبروست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد