برنامه ریزی اوزی های مقیم شیراز برای جشن ارتقاء

محمدربیع خضری: اوزی های مقیم شیراز در یک گردهمائی از ارتقاء بخش اوز به شهرستان ابراز شادمانی کرده و برای کمک به جشن بزرگ ارتقاء در مرکز شهرستان اوز اعلام آمادگی نمودند.

در عصر روز دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ حدود ۲۰۰ نفر از اهالی شهرستان اوز ساکن در شیراز در هتل پارسه گردهم آمده و ضمن تبریک و شادباش برنامه ها و دغدغه های خود را نیز بیان کردند. آئین گردهمائی در ساعت ۱۷ با قرائت قرآن توسط ایوب اغنیائی و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید.

مینا شفائی مجری خوب برنامه ضمن تشکر از حضار ویژگی های مردم و آثار محسوس نیکوکاران را در جای جای شهرستان اوز برشمرد، عبدالعزیز فقیهی شهروند فعال اجتماعی از اتحاد و وحدت صحبت کرد و توسعه همبستگی را تاکید نمود. احمد شمسی از دیگر فعالان پیشنهاد کرد که اوزی های ساکن شیراز یک اداره به عنوان یاد بود در اوز بسازند. عبدالحمید رکنی شعری درباره ارتقاء قرائت کرد و محمدرفیع نامی با قرائت شعر در مورد کارگروه های اوز صحبت کرد و اظهار داشت: برای فیشور نیز کارگروه تشکیل می شود. عادل دادگر کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ضمن اشاره به بیکاری جوانان تقاضا کرد تا نیکوکاران ایجاد اشتغال کنند.

دکتر مرتضی اسماعیلی وحدت و همبستگی را رمز موفقیت دانست، مصطفی ملتفت درباره آموزش و پرورش و عبدالجلیل شریفی ضمن تمجید از خیرین اظهار داشت: باید از کمک های دولت نیز بیشتر بهره مند شویم. حمید هنری نیز به اعلام کارهای انجام شده توسط خودش در اوز پرداخت و شریف بازرگانی که در ابتدا هدف از تشکیل جلسه را اعلام کرده بود در پایان گفت: حضار می توانند کمک های مالی خود را جهت جشن ارتقاء به حساب مشترک بازرگانی و تیزپا واریز کنند. جلسه ساعت ۲۰ و ۴۵ با پذیرایی پایان یافت.


1 دیدگاه

  1. همشهریان. وکارهای. اساسی

    جشن ارتقا. دریک روز. انجام میشود. وتمام میشود. همت خیران. ونیکوکاران. اوزی. را صرف. کارهای. اساسی. وبنیادی. کنیم برای. استقرار. ادارات. مهم. ومورد نیاز مردم. احتیاج به کمک خیران. وهمشهریان است. اداره. ثبت. اسناد. واملاک. شبکه بهداشت. ودرمان. دادگاه. و…..‌‌‌ باید. در اولویت کاری. مسولین. شهرستان. وفعالین. اوز. باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد