ارتقاء اوز نتیجه فرهنگ والای مردم بود

به گزارش پسین اوز، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس به اتفاق فرماندهان سپاه پاسداران شهرستان های لارستان و اوز در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع گروهی از مردم و معتمدان و مسئولان حضور یافت.

سردار یداله بوعلی، ضمن تبریک ارتقاء بخش اوز به شهرستان گفت: امام راحل فلسطین را محور وحدت قرار داد. هر کجا مسلمانان مورد ظلم و تعدی قرار گیرند جمهوری اسلامی ایران بی تفاوت نبوده و عکس العمل نشان می دهد. چون ایران متوجه شده است که دشمنان اسلام بویژه صهیونیست ها به مسلمانان رحم نمی کنند و برای آنان سنی و شیعه هم فرقی ندارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران فارس در مورد شهرستان اوز گفت: معمولا ارتقاء به دلائل مختلف صورت می گیرد. اما ارتقاء بخش اوز به دلیل فرهنگ والای مردم بوده است و در شورای تامین امنیت استان تمام اعضاء به اتفاق رای مثبت دادند. قبل از سخنان سردار بوعلی، حاج شیخ عبداله منصوری به قرائت قرآن پرداخت و محمود محبی رئیس شورای اسلامی اوز ضمن خیرمقدم، تقاضای ارتقاء پایگاه مقاومت به ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد.

سرگرد امیر جاهدی فرمانده پایگاه مقاومت لارستان اظهار داشت: زمانی که ارتقاء اوز به شهرستان به طور رسمی اعلام شد برعکس تحلیل های قبلی، موجی از خوشحالی در لارستان بوجود آمد و سیل پیام ها و تبریک ها از سوی مقامات و مردم به سوی شهرستان اوز سرازیر شد. این یعنی وحدت و همدلی در لارستان، محمدحسین آتش فراز بخشدار به معرفی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: اهالی این شهرستان مردمی فرهنگ دوست و خیراندیش هستند و از سپاه پاسداران تجمید کرد. حاج شیخ صالح انصاری امنیت کشور را مدیون سپاه دانست و با اشاره به قرآن کریم گفت: امنیت، اطمینان و رزق و روزی حلال هدیه خداوند به مردم است. دست نوشته عبدالرحمن صالح مدیر گروه مجازی اتحاد و توسعه نیز قرائت شد. حاج شیخ محمد عزیز حنیفی امام جمعه فیشور، نوازاله مختاری از کوره و حاج محمد وحدانی هر کدام سخنانی کوتاه ایراد کردند.

موضوع عدم ارتقای فیشور به بخش نیز مطرح که سردار بوعلی ابراز امیداواری کرد که این موضوع تحقق یابد. حضار در پایان از قسمت های محتلف دانشگاه بازدید و نماز ظهر به امامت شیخ حنیفی امام جمعه فیشور اقامه شد. حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی و امام جمعه اوز نیز در مراسم حضور داشت. وی و مردم از زحمات مقامات بویژه استاندار، معاون سیاسی وزیرکشور، مدیرکل تقسیمات کشوری، هیات دولت و مقامات شهرستان و بخش سپاسگزاری کردند.


2 دیدگاه

  1. من وظیفه خود مى دانم علاوه بر تشکر از شورا ومسئولان زحمات چندین ساله احمد خضرى مرد سختکوش ارتقاء که الحمدالله همه اوزى ها هم مى دانند را کرامى بدارم

  2. ارتقای فیشورو........

    ارتقای فیشور به بخش احتیاج به دو دهستان دارد وطبق قانون تشکیل بخشداری باید ۲ دهستان داشته باشد حالا باید دنبال این کار باشیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد