برنامه های گرامیداشت نیروی انتظامی به مناسبت هفته انتظامی در شهرستان اوز

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با اعضای شورای تامین شهرستان و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اوز بمناسبت هفته انتظامی


سرهنگ حسین محمدی ضمن تبریک هفته انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی بر بزرگمردانی که رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی‌ نشانی است، اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق درآمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه‌ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده‌اند، مبارک باد.

برپایی میز خدمت

حضور مسئولان انتظامی شهرستان «اوز» در مسجد مصلی نماز جمعه به مناسبت هفته انتظامی و بررسی مشکلات شهروندان و صدور دستورات لازمه توسط فرمانده انتظامی شهرستان و روسای پلیس های تخصصی.

سخنرانی فرمانده انتظامی شهرستان اوز درمصلی نمازجمعه به مناسبت هفته انتظامی


فرمانده انتظامی شهرستان اوز فرمود: امنیت اصلی ترین نیاز یک کشور و یک جامعه نیز می باشد. همه افراد جامعه در ایجاد و یا از هم گسیختگی امنیت نقش دارند. ایشان فرمودند: شرط سرمایه گذاری و ایجاد ثروت بدون امنیت امکان پذیر نمی باشد و اگر می خواهید امنیت در کشور حاکم باشد شهروندان باید همانطور که از شعار هفته نیروی انتظامی مشخص است شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار باشیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اوز در نماز جمعه اوز به مناسبت هفته انتظامی به ایراد مطالبی پیرامون مقوله امنیت به عنوان یک مقوله اجتماعی پرداخت. محمدی با اذعان به اینکه هفته انتظامی در کشور با شعار (شهروند قانون مدار،پلیس خدمتگزار) در حالی آغاز شد که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۵۵ نفر از نیروهای خدوم مجموعه فراجا در ماموریت های گوناگون در جهت ایجاد نظم و امنیت جان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
غبار روبی گلزار شهدا

شرکت فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان اوز و مسولین ادارات در مراسم غبارروبی گلزار شهدا در اولین روز هفته انتظامی سال ۱۴۰۲

دیدار با خانواده شهدا اوز

سرهنگ حسین محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اوز در دیدار با خانواده شهید گرانقدر و معزز عبدالمجید خضری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هرچه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است. در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه به رسم یادبود از خانواده این شهید والا مقام تجلیل به عمل آمد.


1 دیدگاه

  1. تقاضا از جناب سرهنگ.محمدی (شهروند کاسب. اوز)

    هفته نیروی. انتظامی را تبریک میگوییم. وانتظار داریم که هرچه زودتر دفتر خدمات پلیس ۱۰+ که سخت مورد نیاز. مردم. اوز. می. باشد. هم. تاسیس شود. تا مردم. از سرگردانی. در لار وگراش. نجات یابند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد