بزرگداشت روز درختکاری در مجتمع آفرینش

آیین بزرگداشت روز درختکاری با حضور فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولان در مجتمع فرهنگی و آموزشی آفرینش با شکوه خاص برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اوز آیین روز درختکاری در مجتمع آفرینش برگزار شد.

فرماندار شهرستان اوز ضمن گرامیداشت روز درختکاری و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از این که اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اوز امسال برگزاری مراسم را در مدرسه قرار داده کار بجا و ارزنده است و این موضوع باعث ترویج درختکاری می شود و ظرفیت و توانایی ها منطقه را باید در نظر داشت.

 محمد محمدی افزود: بعد از کاشت درخت نگهداری آن دارای اهمیت است. رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن تشکر از مسئولان ارشد شهرستان که در این مراسم حضور داشته، سپاسگزاری کرد و گفت: مردم این شهرستان دوستدار طبیعت هستند و تاکنون ۴۰۰ کارت همیار طبیعت برای مردم صادر کرده ایم که مورد توجه استان نیز قرار گرفته است.

بهنام محمدپور افزود: دوستداران طبیعت در هنگ امداد طبیعت ساماندهی شده اند.

محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت: من در اینجا از همه مردم خوب اوز خداحافظی می کنم چون از فردا بازنشسته و مسئولیتی ندارم.

وی اضافه کرد که از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اوز سپاسگزارم که امسال روز درختکاری را در مجتمع آفرینش که یکی از مدارس موفق شهرستان اوز است برگزار شده است.

در پایان آیین چند اصله نهال در محوطه مجتمع آفرینش توسط فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس دادگستری، مدیر جهاد کشاورزی، مدیران راه و شهرسازی، صمت، شهرداری، شورای شهر، هلال احمر، ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان، اصناف، بخشدار مرکزی، حاج آقا عدالتی غرس شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد