خداحافظی مدیر آموزش و پرورش اوز

محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در آئین روز درختکاری در مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش از مردم، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان اوز خداحافظی کرد.

به گزارش پسین اوز محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز به افتخار بازنشستگی نائل آمده و در ساعت ۱۰ صبح روز دو شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در تالار الزهرا (س) تودیع می شود. رضائی در این باره گفت: از مردم خونگرم، مهمان نواز و نیکوکار شهرستان اوز و مسئولان محترم شهرستان، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز که د ر مدت خدمتگذاری با اینجانب همکاری داشته اند صمیمانه سپاسگزارم.

وی افزود برای مدت سه سال به اوز آمدم ولی به دلیل احسان مردم این مدت به ۸ سال افزایش یافت و هم اکنون افزون بر ۵ ماه از موعد بازنشستگی من سپری شده است.

محمدرضا رضائی از عموم مردم شهرستان اوز حلالیت طلبید و خداحافظی کرد. گفتنی است علی اصغر رضائی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اوز معرفی و از خدمات محمدرضا رضائی قدردانی می شود.

علی اصغر رضائی قبل از این مدیر اداره حراست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بوده و اهل جویم لارستان است.


8 دیدگاه

  1. لاری. از سر دلسوزی

    ای اوز ای شهر فرهنگی کجایی که دیگر سالهاست یک ریس. بومی در فرهنگ نداری ای اوز ……

  2. امید است جانشینش پرکار وفعال باشد

  3. نو شاده نوشادی

    هشت سال قبل بود که به عنوان یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان در یک جلسه دعوت شده بودیم که رییس محترم اداره اموزش و پرورش چند دقیقه ای صحبت کردند .اولین بار بود سخنان ایشان را می شنیدم یادم است وقتی جمله ای برای اغاز سخنرانی بیان کردند که اگر امروز خرج دانایی فرزندانتان را پرداخت نکنید فردا هزینه نادانی انان را خواهید پرداخت .
    انچنان غنی و تاثیر گزار صحبت می کردند که در ان لحظات تصمیم گرفتم برای اولین بار گزارش کتبی تهیه کنم پس قلم و کاغذ برداشتم و خلاصه مطالب رایاد داشت کردم و اجازه گرفتم در نشریه پسین اوز چاپ کنیم .
    بعدها دیدم درب دفترشان بروی همه باز است و مشتاق شنیدن هر ایده ای که فکر می کردند به نفع دانش اموزان است هستند .
    طبیعتا هر امدنی با یک رفتن همراه است .
    امیدواریم در هر لباس خدمتی همواره موفق و سر بلند بمانید و دعای خیر مردم اوز بدرقه تان است .
    خداوند یار و نگهدارتان

    • درود بر جناب رضایی عزیز
      صمن خسته نباشید و تبریک خدمت ایشان در ادامه راه ارزوی توفیق و طول عمر از خداوند متعال برای این عزیز و خانواده محترم دارم،،باید اذعان کرد بدون شک یکی از بهترین مدیرهای چند دوره اخیر بودند بنده بارها باهاشون ارتباط داشتم با چشم دیدم که با خلوص نیت و برای رضا خدا کار همه رو انحام میدادن

  4. از دانشجویان قدیمی. اوز

    آموزش وپرورش اوز سالهاست که دچار افت کیفی آموزش. است وبخصوص این آفت در دوره متوسطه دوم بسیار نمود پیدا کرده است تا جایی که در کنکور سراسری بچه ها اوز در دانشگاههای دولتی خوب پذیرفته نمی‌شوند و اغلب بچه ها در دیگر دانشگاهها کوچک وبی کیفیت ادامه تحصیل میدهند واین برای شهری که سابقه طولانی آموزشی و فرهنگی دارد یک نقیصه کلی است که باید آنرا علت یابی و مرتفع کرد جای خالی دبیران دلسوز بومی یکی از مهمترین علل این افت تحصیلی مزمن است

  5. دلخوری یک اوزی

    آموزش پرورش اوز سابقه بسیار خوب درقبل از انقلاب داشته و همواره در جنوب فارس از نظر آموزش. وتعداددانشجو وفرهنگی سرآمد بود وعلت آن هم در راس کار بودن معلمان بومی. بوده است اما در دهه های اخیر که اوزیها در مدیریت آموزش وپرورش جایی نداشتند افت شدید وتحقیر آمیزی بر جامعه فرهنگی اوز حاکم شده است تا جایی که نسبت به شهرستانهای مجاور در جنوب فارس بسیار عقب افتادیم و سالهاست که دیگر دانشجویان اوزی کمتر در دانشگاههای بزرگ دولتی قبول میشوند واقت تحصیلی بزرگی. دامن گیر آموزش وپرورش اوز شده است

  6. امید است رئیس جدید ، آموزش را متحول کند

  7. یک فرهنگی. بومی

    آیا به نظر شما کسی که جدیدا به سمت ریس آموزش وپرورش اوز منصوب شده است و دارای ۳۰ سال سابقه خدمت ودر آستانه بازنشستگی است دیگر انگیزه توان و انرژی برای چنین کار مهمی دارد
    این کار مهم احتیاج به انرژی و خلاقیت ودلسوزی بسیار دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد