بهره برداری و آغاز ساخت ۱۶ طرح عمرانی در شهرستان اوز همزمان با دهه فجر

علی پور فرماندار شهرستان اوز از بهره ‌برداری و آغاز ساخت ۱۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰٫۹۵۲ میلیارد ریال (بیست و هشت میلیارد و نود و پنج میلیون و دویست هزار تومان ) همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خبر داد.

از این تعداد ۳ پروژه با اعتباری به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی، و تعداد ۱۳ پروژه با اعتباری به میزان ۲۳۵٫۹۵۲ میلیارد ریال افتتاح، و به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز؛ علی اصغر علی پور ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: در دهه فجر امسال در شهرستان اوز، ۱۶ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰٫۹۵۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی، خیرین و خصوصی افتتاح، و یا ساخت آنها آغاز می‌شود.

 وی با برشمردن مهم‌ترین پروژه‌ های شهرستان اوز، افزود: بهره برداری از مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی شهر اوز، بهره برداری از سیستم اکسیژن ساز بیمارستان امیدوار اوز، بهره برداری از سامانه پایش تصویری شهر اوز، بهره برداری از خانه ورزش های همگانی، بهره برداری از مرکز درمان سوء مصرف مواد، افتتاح خانه مطبوعات، افتتاح ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان، بهره برداری از ۴۸ واحد مسکن روستایی در روستاهای تابعه شهرستان در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، کلنگ زنی تولید فرغون و ادوات فلزی، کلنگ زنی مونتاژ شیشه های سکوریت و تولید تابلوهای الکتریکی در شهرک صنعتی از جمله این طرح ها در شهر اوز است.

علی پور به افتتاح طرح های بخش بیدشهر هم اشاره کرد و گفت: بهره برداری از ساختمان شهرداری کوره، احداث باند فرود هیلی کوپتر، بهره برداری سالن ورزشی روستای بیدشهر و واحد گوساله پرواری بهروز طاعتی در بخش بیدشهر نیز از دیگر پروژه‌ هاست که به بهره برداری می رسد.

لازم به توضیح می باشد که از جمع کل اعتبارات، میزان ۱۱۷٫۳۵۲ میلیارد ریال اعتبارات دولتی، ۸۸٫۶۰۰ میلیارد ریال خیرین و میزان ۷۵٫۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد.

ضمناً برنامه های فرهنگی شهرستان شامل: برگزاری شب شعر انقلاب در مسجد اهل بیت (ع)، کرسی آزاد اندیشی جوان و انقلاب، محفل انس با قرآن، افتتاح نمایشگاه کتاب (ایستگاه کتاب و انقلاب)، برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب و دولت در حوزه شهرستان، برگزاری همایش مجازی دستاوردهای نظام و انقلاب، برگزاری وبینار زنان در قاب انقلاب اسلامی به صورت مجازی، چاپ برشور بیانیه گام دوم انقلاب توسط شورای فرهنگ عمومی برای تمامی ادارات و دانشگاه ها، برگزاری جشنواره ها، همایش ها و وبینارهای مجازی به مناسبت دهه فجر نیز در ایام الله دهه پرفروغ فجر اجرایی خواهد شد 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز


2 دیدگاه

  1. انتظار داشتیم که دراین ایام مبارک ادارات مهم و مورد تقاضای مردم صبور اوز هم مستقر شوند. اداراتی که حتی در بخشهای منطقه دایر وخدمات رسانی میکنند و شهرستان اوز فاقد آنهاست. اداره ثبت اسناد. دفتر پلیس ۱۰ و……

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد