بیشترین تعداد عمل جراحی چشم جنوب در بیمارستان اوز

 حدود ۳۰۰ عمل جراحی چشم در بیمارستان امیدوار اوز انجام می‌شود که بیشترین تعداد عمل جراحی چشم در منطقه است.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس بیمارستان امیدوار شهر اوز ماهانه افزون بر ۳۰۰ عمل مختلف جراحی چشم در بیمارستان امیدوار توسط متخصصان چشم پزشک انجام می‌شود.

 دکتر محمد حشمتی افزود: در ایام هفته همه روزه از شنبه تا پنجشنبه اتاق عمل چشم در بیمارستان فعال بوده و اگر دستگاه های میکروسکوپ چشمی بیشتر وجود داشت تعداد جراحی های چشم در بیمارستان افزایش می‌یافت.

 وی با بیان اینکه بیمارستان امیدوار گنجایش و ظرفیت تعداد بیشتری از عمل جراحی را دارد اظهار داشت: سعی کرده‌ایم نیاز بیماران چشمی را حتی المقدور در شهرستان اوز برطرف سازیم. دکتر حشمتی با اشاره به آماده شدن ساختمان محل نصب دستگاه سی تی اسکن گفت: این شهرستان نیاز شدید به دستگاه سی تی اسکن دارد و حتی دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز قول ۱۰۰ درصد برای اختصاص این دستگاه را داده است و مقرر شده است که هزینه آن را با ۴۰ درصد خیرین و ۶۰ درصد دولت تامین گردد. ولی تا به امروز این دستگاه حیاتی به اوز اختصاص نیافته است و می‌طلبد دانشکده علوم پزشکی لارستان در این مورد اقدام نماید.

متخصص جراحی عمومی و رئیس بیمارستان امیدوار اوز همچنین گفت: سعی شده است آزمایشگاه بیمارستان حتی الامکان کارها را انجام بدهد؛ و آزمایشات بیماران و مراجعان در بیمارستان انجام پذیرد؛ و با صراحت باید گفت: که هیچ آزمایش ضروری و واجب وجود ندارد که در بیمارستان اوز صورت نگیرد.

 اما بعضی از آزمایشات جزء تعهدات بیمارستان نیست و توسط بخش خصوصی انجام می‌گیرد و بدیهی است آنچه در آزمایشگاه بیمارستان امیدوار انجام نمی‌شود در این راستا قرار دارد. مطمئن باشید اگر آزمایشی در این بیمارستان انجام نمی‌شود ضرورت ۱۰۰ درصد و جانی ندارد.

 وی در پایان گفت: در آزمایشگاه بیمارستان امیدوار، آزمایش تیروئید، ویتامینD و قند سه ماهه با تعرفه دولتی و با همکاری موسسه خیریه بیمارستان انجام می‌شود. دکتر حشمتی در پایان از همکاری هیئت امنای موسسه خیریه بیمارستان و مردم و مسئولان شهرستان اوز سپاسگزاری کرد.


6 دیدگاه

  1. اگر عمل چشمی زیاد انجام میشود اما امار عمل های دیگر بسیار پایین تر است شاید شرایط پذیرش و خلوتی اتاق عمل است و نیز خرید لنز توسط بیماران با تعرفه آزاد و سود دهی برای بعضی متخصصان و داروخانه !!

  2. قابل توجه. مسولین بیمارستان. اوز

    به قرار اطلاع قرار است به زودی دستگاه سی تی اسکن. به بخش بیرم بدهند

  3. تذکر به هیت امنای بیمارستان اوز

    هست امنای بیمارستان اوز در جریان هستند که از بیمارستان بیرم ومسولین آنجا تا چه اندازه ای درحال فعالیت برای. گرفتن. سی تی. اسکن هستند و ما آسوده خیال ومنتظر هستیم که برایمان این دستگاه را بیاورند

  4. اگر مدیریت بیمارستان متحول شود بیمارستان اوز به جایگاه اصلی وقدیمی خودش بر می گردد

  5. سلام
    الحمدلله از زمانی که موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز تاسیس شده بیمارستان خیلی پیشرفت داشته امیدواریم دانشکده علوم پزشکی لار توجه بیشتری به بیمارستان امیدوار اوز داشته باشه

  6. کارمند بیمارستان اوز

    واقعیت این است که بیمارستان با سابقه اوز از امکاناتی مانند بخش. Icu وسی تی اسکن. وام از ای و…..محروم است واین باعث میشود که بیشتر بیماران به لار وگراش. مراجعه کنند. وبیمارستان اوز به صورت مرکزی امدادی درآمده است ودرامدی هم. ندارد مسولین باید. در باره چاره اندیشی کنند وگرنه بیمارستان اوز کم کم به یک درمانگاه تبدیل میشود اصولاً بیمارستانی که بخش مراقبتهای ویژه. ICU نداشته باشد بیماران زیادی ندارد ودرامدی هم نخواهد داشت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد