نمایشگاه بزرگ کتاب در اوز

نمایشگاه کتاب در فضای باز شهرداری اوز به مدت ۲۰ روز برای علاقمندان به کتاب برپا شده است.

به گزارش پسین اوز و به نقل از مسئول نمایشگاه و مدیرعامل شرکت پخش نگاه دانش نمایشگاه بزرگ کتاب در آستانه دهه فجر در شهر اوز برپا شده است.

علیرضا محیط افزود: بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب با ۷۰۰ عنوان در موضوعات کودک و نوجوانان، روانشناسی، تاریخ، جغرافیا، دینی، تاریخی و غیره در فضای باز مقابل شهرداری اوز تا تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰دائر است. وی افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به نمایشگاه از تخفیف بین ۲۰ تا ۵۰ درصدی بهای کتاب بهره مند شوند.

محیط در پایان اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز برپا شده است.

در آیین افتتاح، سینا آقایاری معاون فرماندار در مورد کتاب و کتابخوانی و موفقیت های اخیر اوز در حوزه پایتختی کتاب، فیشور به عنوان روستای دوستدار کتاب و شایسته تقدیر شدن کتاب گویش اوزی تالیف جانفدا و همچنین فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز درباره ایجاد نمایشگاه کتاب صحبت کردند.


2 دیدگاه

  1. حکایت این نمایشگاهها

    اینگونه نمایشگاهها قریب به ۴۰ ساله که دراین ایام دایر میشود باید دید که آیا تاثیری در میزان مطالعه کتاب هم دارد ؟؟

  2. شهردار محترم. پاسخ دهند

    شهردار وشورای شهر پاسخگو باشند که چرا بعداز ارتقای اوز که میبایست درجه شهرداری اوز. به رتبه ۷ ارتقا یابد تاکنون. انجام نشده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد