تاکید بر وحدت در دیدار مشاور و استاندار فارس با روحانیون اهل سنت

 جمعی از روحانیون اهل سنت شهرستان‌های لارستان، اوز و خنج به اتفاق مشاور استاندار درامور اهل سنت با استاندار فارس دیدار کردند.

به گزارش پسین اوز، به منظور تقدیر و تشکر از اقدام استاندار فارس در انتخاب و انتصاب دکتر ناصر هنر به عنوان مشاور در امور اهل سنت، جمعی از روحانیون اهل سنت با محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در شیراز دیدار و گفتگو کردند. ناصر هنر مشاور استاندار در امور اهل سنت در این رابطه اظهار داشت: از زحمات روحانیون که با سفر به شیراز باعث دلگرمی اینجانب شده‌اند سپاسگزارم.

وی وظایف و مسئولیت‌های خویش را در این رابطه تشریح و محدوده اختیارات خود را بیان نمود و گفت: پذیرفتن این پست نشانه آن است که می‌خواهم علاوه بر طبابت برای مردم نیز در سایر امور زندگی خدمتگزار باشم.

شیخ محمد صالح انصاری به نمایندگی از روحانیون نیز ضمن تبریک به ناصر هنر گفت: از استاندار عزیز نیز سپاسگزاری می‌شود که برای نخستین بار در طول تاریخ استانداری، چنین اقدام و حرکتی را انجام داده است و این اقدام را به فال نیک می‌گیریم.

وی اظهار امیدواری نمود که این اقدام در خور توجه برای اهالی جنوب فارس موجب همدلی و وحدت بیشتر در جامعه گردد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ضمن خوش آمد گویی به روحانیون و علمای جنوب اظهار داشت که حفظ وحدت از واجبات است و بزرگان دین و ائمه اطهار نیز در این باره تاکید دارند.

استاندار با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای جنوب فارس گفت: باید با تکیه بر اشتراکات و دوری از تفرقه و جدائی، در راستای وحدت عملی گام برداریم.

ایمانیه در پایان اظهار داشت: امید است همه با هم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت استان فارس به ویژه منطقه جنوب موفق باشیم.


2 دیدگاه

  1. اهالی رسانه وفعالان اجتماعی. اوز مطرح. نمایند

    به عنوان یکی. از مهم ترین وشاید. اخرین درخواست مردم. اوز. از نماینده محترم. مجلس جناب. حسین زاده اینکه یک وقت ملاقات حضوری. با دکتر حسن. بابایی ریس سازمان ثبت. اسناد. کشور. به اتفاق مسولین. ومعتمدین شهرستان. اوز. برای. مطالبه. جدی استقرار. اداره ثبت. اسناد در اوز صورت. گیرد. وهم. رسانه ها. وفعالان. اجتماعی. در اوز. آنرا. پیگیری. وتعقیب. نمایند قطعا اینکار شدنی. وموثر. خواهد. بود

  2. دبیر. آموزش وپرورش از اوز

    اینشالله که آقای دکتر هنر بتوانند منشأ خدمات برای اهل سنت جنوب فارس. بشوند و ایشان. با آشنایی که به منطقه وکمبودهای. شهرستان. نو بنیاد. اوز از نظر رفع مشکلات. اداری. وثبتی که باعث. شده است. مردم. کماکان سرگردان. لار. وگراش. باشند بتوانند کار گشا و موفق. باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد