تذکرات ۲۰ گانه فرماندار به مدیران ادارات

فرماندار شهرستان اوز در نخستین نشست شورای اداری در زمان تصدی خودش و آخرین نشست شورای اداری سال ۱۴۰۰ در دانشکده بهداشت بر تکریم ارباب رجوع، فساد ستیزی، تحول خواهی، سند آمایش سرزمین و تلاش برای پیشرفت و توسعه شهرستان اوز تاکید کرد.

به گزارش پسین اوز، شورای اداری شهرستان اوز در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در تالار دانشکده بهداشت اوز برگزار شد. محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روزهای درختکاری و شهید گفت: مهم ترین شعار دولت سیزدهم احترام و توجه به مردم بود. براین اساس نخستین اقدام من تغییرات مکانی در فرمانداری بود تا دسترسی مردم آسان تر شود.

 بالاترین مقام سیاسی شهرستان اوز در ادامه اظهار داشت: با هیچ احدی عقد اخوت نبسته و با هیچ مسئولی تعارف ندارم و در رابطه با فساد ستیزی به شدت برخورد کرده و در کار اجرایی بحث سیاسی وارد نمی کنم. فعلا در پی تغییر مسئولان ادارات نیستم ولی اگر مسئولی  در فساد ستیزی، تحول خواهی و تکریم ارباب رجوع همراه با فرمانداری نباشد با وی خداحافظی خواهیم کرد.

خلاصه تذکرات فرماندار به مسئولان ادارات به شرح زیر است:

۱- منبعد در تنظیم تفاهم نامه های خیرین و دولت برای اجرای طرح ها حتما باید امضای فرماندار هم باشد تا تضمین کننده امور اجرایی آن باشد.

۲-احترام و تکریم مردم بویژه خیرین از اولویت کاری است.

۳- عده ای مراجعه کنندگان برای پیگیری کارشان در ادارات دیگر به فرمانداری مراجعه می کنند. این موضوع یعنی این که ادارات نتوانستند کار وی را به درستی انجام یا وی را توجیه کنند و اگر مراجعه کننده ای به فرمانداری آمد برای آن اداره امتیاز منفی محسوب
می شود.

۴-برای مکاتبات اداری حتما به شبکه دولت متصل شوید.

۵-اگر کارشناسی از فرمانداری برای انجام امور اداری تماس گرفت به منزله تماس فرماندار است.

۶-پاسخ نامه ها به موقع ارسال و تاخیر پذیرفته نیست. دبیران کارگروههای عمران، برنامه ریزی و غیره می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

۸-جلسات اداری به هیچ عنوان در هنگام وقت نماز تشکیل نشود.

۹-کشیک ایام نوروز را تعیین و به فرمانداری اعلام کنید.

۱۰-حضور مدیران در بخش ها باید با هماهنگی بخشداران صورت گیرد.

۱۱- شورای ادارای ماهی یک بار تشکیل و این جلسات تشریفاتی نیست و اعضاء آن مشخص البته اصحاب رسانه در آن حضور دارند. بنابراین شان و منزلت شورای اداری باید حفظ شود.

۱۲-اگر مدیری بخواهد در جلسه شورای اداری گزارشی ارائه دهد باید قبلا هماهنگ کند.

۱۳-دبیر جلسات شورای ادارای سینا آقایاری معاون فرمانداری است.

۱۴-در هر جلسه ای از شورای اداری لازم است فرازی از وصیت نامه شهدای منطقه یا ایران قرائت شود.

۱۵-در حال آماده سازی سند آمایش سرزمین شهرستان هستیم و لازم است مدیران، اطلاعات لازم، مشکلات و راه حل ها را ارائه دهند.

۱۶-براساس شاخص های تعیین شده، عملکرد ادارات در کمیته ای بررسی و ارزیابی می شود.

۱۷-یکی از ظرفیت های بالای شهرستان وجود خیرین و نیروی انسانی کارآمد است لازم است با آنان تعامل داشته باشید.

۱۸-در ۲ سال گذشته کارهای بزرگی در شهرستان انجام شده است که می طلبد آنها را بررسی و منظم شوند.

۱۹-بحث مسکن و آب برای ما مهم و برروی آن باید با جدیت برنامه ریزی شود.

۲۰-توجه به سرمایه گذاری و جلب سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی با تشکیل کار گروه فعال می شود.

در ابتدای جلسه قرآن توسط مهرزاد رسولی قرائت شد و سینا آقایاری معاون فرمانداری مدیریت جلسه را عهده دار و شیخ احمد عدالتی، فضل اله سلمانپور فرمانده سپاه، سرهنگ محمدیان فرمانده نیروی انتظامی، روسای بنیاد شهید، کمیته امداد امام (ره)، منابع طبیعی و شبکه بهداشت و درمان صحبت کردند.

آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پررورش با حضور صمد طوبائی مشاور مدیرکل و روسای آموزش و پرورش لارستان و جویم نیز برگزار شد. ضمن تشکر از خدمات محمدرضا رضایی مدیر سابق علی اصغر رضایی به عنوان مدیر جدید معارفه شد.


1 دیدگاه

  1. تقاضای عمومی از فرمانداری

    با تشکر از تذکرات فرماندار محترم. دراین بین پیگیری ادارات مهم ثبت اسناد واملاک و پزشکی قانونی. ودفتر خدمات پلیس ۱۰+. که مورد نیاز روزانه مردم اوز است باید در برنامه گنجانده شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد