تقدیر اداره کل آموزش و پرورش فارس از عبدالقادر فقیهی

به گزارش پسین اوز، طی آئین ویژه ای از عبدالقادر فقیهی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ایرانیان ساکن امارات تقدیر شد.

اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز در این باره گفت: به پاس خدمات ارزنده نیکوکار عرصه فرهنگ و ادب، عبدالقادر فقیهی که با همت والای خویش هزینه ساخت. ۴ واحد مسکونی را تقبل نموده است با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در رستوران قلعه همراه با پذیرائی شام از وی قدردانی شد.

محمدرضا رضائی افزود: لوح تقدیر از سوی آموزش و پرورش فارس و قاب هدیه نیز از سوی آموزش و پرورش اوز به آقای فقیهی اهدا شد. در این آئین عبدالقادر فقیهی گفت: امید است با اقدامات اینجانب تعداد واحدهای مسکونی آموزش و پرورش به ۱۴ واحد برسد و همه باید تلاش کنیم تا برای رشد و توسعه آموزش و پرورش، شاه بیت این مقوله یعنی معلم خوب و توانا به اوز تشریف بیاورند. برای انجام این کار مسکن فرهنگیان ضروری است که من پیشقدم شده ام امیدواریم این حرکت باعث شود تا دیگران نیز این راه را ادامه دهند.

دکتر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز اقدامات  فقیهی را ستود و گفت: ما در آموزش و پرورش فارس برای نیکوکاران جایگاه ویژه ای را در نظر گرفته ایم. بطوریکه از ۴۲۰ طرح در حال ساخت ۱۲۰ طرح مربوطه به خیرین است.

در پایان از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس لوح تقدیر و از سوی آموزش و پرورش اوز هدیه ای به رسم یادبود به عبدالقادر فقیهی اهدا شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد