تقدیر از اساتید دانشگاه آزاد

۴۵ تن از اساتید دانشگاه آزاد مورد تقدیر قرار گرفته و گرامیداشت ورود به گام دوم رویداد ملی دانشگاه آزاد در مرکز اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، آیین تقدیر و بزرگداشت مقام استاد و ورود به رویداد ملی گام دوم انقلاب در تالار فردوسی دانشگاه آزاد برگزار شد.

فاطمه قاسمی مجری برنامه با تشکر از حضار و هدف از تشکیل جلسه پیشاپیش عید فطر و روز معلم را تبریک گفت.

محسن مهرآوران رئیس باشگاه پژوهشگران گفت: باید سعی شود، در نگارش مقالات علمی بیشتر تلاش شود.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این آیین اظهار داشت: مردم را می توان به سه دسته تقسیم کرد: ۱-خداجو و خدا محور ۲-سعی در قرار گرفتن در مسیر نجات و رستگاری ۳-مانند پشه های سرگردان که باد آنها را تغییر مسیر می دهد و به صراحت می گویم که کسانی که هم اکنون در این جلسه حضور دارند از دسته اول هستند.

مهدی زارع با اشاره به این که شهرستان اوز از نظر علم و فرهنگ و ادب در جنوب استان الگوست گفت: باید سعی شود دانشگاه نوین را جایگزین دانشگاه سنتی کنیم.

در ادامه شیخ محمدصالح انصاری اظهار داشت: حدود ۳۰ سال است که در راس اوز و خنج تدریس می کنم و به این واقعیت رسیده ام که جوامع ما به الگو نیازمند است، و باید آسیب های اجتماعی را شناخت و در مقابل آن برنامه ریزی کرد.

راضیه شمسی استاد دانشگاه آزاد اوز ضمن یادآوری تاریخچه تاسیس دانشگاه آزاد در کشور گفت: دانشگاه آزاد در رتبه ۳۵۲ جهانی و یک کشوری را کسب کرده است و در گام دوم رویداد ملی قرار داریم و طی فراخوانی تقاضای ایده های برتر شده است که ۵ نفر برگزیده شده اند و به آنان لوح تقدیر و هدایا داده شد.

عبدالعزیز حضری رئیس دانشگاه آزاد اوز چگونگی به ساخت دانشگاه پرداخت و از خیرین، هیات امنا و کارکنان اولیه که باعث ایجاد این دانشگاه شده اند سپاسگزاری کرد. وی هیات علمی را پشتوانه خوبی برای دانشگاه معرفی کرد.

در پایان به ۴۵ نفر از تدریس کنندگان دانشگاه که در شرایط سخت نیز دانشگاه را یاری کرده اند لوح تقدیر داده شد.

فروغ هاشمی نماینده اساتید سخنران آخر بود و پس از آن سفره افطاری برقرار و نماز جماعت به امامت شیخ عبدالعزیز نصریانی اقامه و پایان بخش برنامه صرف شام بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد